İki saattir yapay zekayla tartışıyorum. O kızdan olmaz diyor. Sizce kim haklı?

Lan olum benim duygularımı önemsemesi gerekmiyor muydu bunun. Niye köpek çekiyor bana. Kıskanıyor mu beni acaba. Onla olursam sorularım kesilecek falan diye mi yapıyor. Ayar oldum. Ben aşığım diyorum. O seni kullanıyor diyor. E kullansın diyorum. Sıkılırsın diyor. Yapay zeka flörtün iyi mi kötü mü olduğunu anlayabilir mi sizce?

İki saattir yapay zekayla tartışıyorum. O kızdan olmaz diyor. Sizce kim haklı?
Cevapla