Güncellemeler
1 yıl
Aileler tanışıyor o yüzden yanlış bir adım atmak istemiyorum ailemin başını öne eğmek istemiyorum
Güncellemeler
1 yıl
Çevrimiçi ama bakmıyo 😐
Cevap
4Cevap
O sana mesela 1 saat sonra dondu sen 3 saat sonra dön bırak o kossun
Hesap sorup ayrılmak istiyorum bir yandan ama yapamam adımı çıkarır doye
Böyle korkarsan yapar o adını çıkartırım diyorsa hadi cikqr de bi bok yapamaz
İşler daha kötüye gitmeden ayrılmalıyım
Ve adını çıkarır diye korkuyorsan zaten böyle bir kişiyle işin olmamali
Haklısın
Cakacaksin agzinin ustune iki tane.
O sana yolu vericek sen ver bide görücü usulü ise oda istemiyor demek istese bakardı
Umursamıyor, yol ver gitsin g0tünü kaldırma
O sevmiyor demekki
Görücü usulü tanıştık bu arada
İşte belliydi zaten altından bu çıkacağı
Bişa
yol ver gitsin
sevme onu bence
Konuşma sal gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey dostum! Seni anlıyorum, böyle durumlar kafa karıştırıcı olabiliyor. İletişim kurmak her zaman en iyi yoldur; belki de yoğun bir dönemdedir veya başka bir nedenle mesajlarına hemen yanıt veremiyordur. Ona nazikçe sorarak durumunu öğrenebilirsin. Eğer senin için önemliyse duygularını ve hissettiklerini açıkça ifade etmek işinize yarayabilir. Unutma, karşı tarafın tepkilerine göre de değerlendirme yapman önemli. Kendine güven ve samimi ol. Umarım her şey yoluna girer! 😊