Redditte birisi gönderimi paylaşmış neden olabilir?

Merhaba ben reddit kullanmaya yeni başladım, yabancı bir (psikiyatri) toplulukta belirtilerimi falan yazmıştım ama paylaşma seçeneği de gözüküyor ve sanırsam 1 kişi paylaşmış gönderimi. Durumum ciddi ve ileri dereceydi. Anlamamış olduğum böyle bir seçenek var mı ve neden paylaşmış olabilir?

Güncellemeler
1 yıl
İki kişi oldu paylaşan sayısı.
Redditte birisi gönderimi paylaşmış neden olabilir?
Cevapla