Sosyal medya insanlık tarihinin en kötü icadı mıdır?

sosyal medyada herhangi bir konuda herhangi bir fikir belirttiğinde birden bire linçlenebiliyorsun ya da adamın biri sana sırf zevk için sataşabiliyor insanlar sosyal medyada birbirlerini göremedikleri için kolayca senin duygularını umursamadan sana saldırabiliyorlar ve seni eleştirme hakkını kendilerinde görebiliyorlar sosyal medyada gerçek hayatta olduğundan daha çok sabıkalı suçlu insanlarla karşılaşabiliyorsun ya da kendilerini daha rahat belli edebiliyorlar çünkü anonimler kendilerini başkalarından üstün gören ve daima başkalarını aşağılamaya küçümseye meyilli olan kişiliklerle dolu bir ortam sosyal medya insanlık tarihinin en berbat icadı olabilir mi?

Sosyal medya insanlık tarihinin en kötü icadı mıdır?
Cevapla