Yorumlarınızı merak ediyorum lütfen soruma bakar mısınız? Erkekler neden snapchat kullanır?

Erkek arkadaşımın snapchat ı olduğunu fark ettim. Profiline girince doğum gününün yazılı olduğu yerin yanında 125 yazıyor yani galiba 125 tane snap atmış. Neden snapchat in var dediğimde eski sevgilim indirmemi istemişti dedi. Yani onca uygulama varken neden snapchat? Bu bana çok tuhaf geldi açıkçası. Çünkü anlık resim ise olay instada da whatsapp ta da bunu yaparsın. Ben de snap kullanıyorum ama tamamen efektleri için sevgilim efekt falan da kullanmıyor. Sizce neden bir erkek snapchat kullanır? Geçmişi şaibeli mi sizce ya da şimdi arkamdan iş mi çeviriyor?

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlarım cevaplarınız için teşekkür ederim. Çok sağolun. Ayrıldım kendisinden :)))
Yorumlarınızı merak ediyorum lütfen soruma bakar mısınız? Erkekler neden snapchat kullanır?
Cevapla