Sanal ve reel tanışmanın farklılıkları nelerdir, tespitim doğru mu sizce?

Ben şunu fark ettim mesela reelde biriyle tanışırsın ona güzelsin/yakışıklısın demek zorunda değilsin öyle bir beklentisi yok ya da buna gerek yok ama sanaldan biriyle tanışırsın karşıya yorum yapmalısın ay çok güzelsin çok yakışıklısın tipin bence çok iyi gibisinden pozitif bir yorum yapmalısın karşı tarafa 🤔 neden böyle?
Sanal ve reel tanışmanın farklılıkları nelerdir, tespitim doğru mu sizce?
Cevapla