WhatsApp'ta telefon numarası paylaşmadan kullanıcı adıyla sohbet dönemi başlıyor. Sizce iyi mi oldu yoksa kötü mü?

Artık numara vererek konuşma devri bitiyor kullanıcı adıyla ekleyerek mesajlaşılabilirz
Bu özelliği nasıl buldunuz
WhatsAppta telefon numarası paylaşmadan kullanıcı adıyla sohbet dönemi başlıyor. Sizce iyi mi oldu yoksa kötü mü?
WhatsApp'ta telefon numarası paylaşmadan kullanıcı adıyla sohbet dönemi başlıyor. Sizce iyi mi oldu yoksa kötü mü?
Cevapla