Fotoğrafçıda çekildigimiz aile fotoğraflarını dijitale vermediler?

Bir fotoğrafçıya gittik aile fotoğrafı çekmek istediğimizi belirttik ve çektirdik poz başına 500 TL dediler maddi durum ile 4 poz çıkartabildik ve genel fotoğrafları dijital'e aktarabilir miyiz diye sorduk ama bize hayır dediler ayriyetten çıkartabilir miyiz diye sorduk farklı bir boyut olarak biri evet dedi biri hayır dedi kendileri de çelişkide kaldılar ve hayır dediler iki gün sonra fotoğrafları almaya gittiğimizde tekrar sorduk bu sefer dijital aktarma fiyatının poz başına 50 TL olduğunu söylediler farklı bir boyutta çıkartılabilir dediler yani böyle bir saçmalık yok böyle bir kanun mu var vermeme gibi bir durum mu var yoksa keyiflerinden mi vermek istemediler yani nasıl bir şey bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen şikayet edebileceğim bir yer var mı biz zaten fotoğrafların bedelini verdik sosyal medyada paylaşım yapmak için dijitale istedik ilkten hayır diyip sonradan tekrar para istemeleri normal mi?

Fotoğrafçıda çekildigimiz aile fotoğraflarını dijitale vermediler?
Cevapla