@KızlarSoruyor
Telefonunuz genelde sessizde mi, yoksa sesi açık mı tutuyorsunuz?
@KızlarSoruyor
Hep seslidir, hiç sessize almayı sevmem. 🔊🔇

Telefonumun sesi genelde açık çünkü ben, anı kaçırmaktan korkanlardanım. O çalan melodide bazen bir umut gizlidir, bazen de yarım kalan bir hikâyenin devamı. Sessize almak bana hep bir şeyleri gözden kaçırmak gibi gelir. Belki de bu bir alışkanlık değil, hayata hep hazırlıklı durma çabası. Yani sadece bir bildirim sesi değil benim için; belki de aradığım cevabın ya da beklediğim bir yüzün sesi olacak diye açık bırakıyorum. Teknolojiyi değil, ihtimali dinliyorum aslında.
Cevap
24Cevap
benim açıkta
Hiç dikkat etmedim, en son nasılsa öyle kalıyor işte. Ses çıkarmaması gereken bir durum olursa direkt kapatıyorum zaten.
1998 den beri cep telefonu var, 1998 den beri sessiz
Genelde evdeyken sessiz veya titreşimde duruyor dışarıdayken açıyorum
Benim telefonum hep sessizde. Bazen titreşim dahi kapalı oluyor.
işim gereği 7/24 açık
iki dakika sesize alsam 10 kişşi arar
sessize almıyorum işle ilgili önemli şeyler oluyor, arkadaşım arıyor vs
Açık tutuyorum ama zil sesinden biraz utandığım için dışarıda sessizde olur.
Mecburen açık tutuyorum. Çalışmasaydım sessizde tutardım.
Ben genelde sesi açık tutarım. Bi ara gece kapatıyordum. Ama artık sürekli açık.
Cuma hariç her zaman seslide
Gerekliyse sessize alırım
Genellikle sesli tutuyorum.
Sesi açık.
Yatarken kapatırım.
Sessizde tutuyorum çoğu zaman.
sesli sessiz fark etmiyor arayan soran yok
Beyaz yakışıyor sana
Ses açık da zaten çaldığı yok
Hep sessizde o kadar azar işittim yine de sessizde
Senelerdir sessizde büyük konfor
Evde sessizde, dışarıda seslide
Açık, kapatma lüksüm yok
Titresim modunda
Açık çoğu zaman
Sessizde olur her zaman
Sessiz
Genelde açık olur
Senin tersinim
Hep sessizde.
Sessizde genellikle
Açık
Sesi açık
Sesli de
Seslide
Sessizde
Sessizde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?