Biriyle bana fakeden yazdı diye sorun olmaz değil mi?

Arkadaşlar fakeden yazan birine cevap verdim diye sıkıntı olur mu? Sonuçta karşılıklı yazışma var bazen küfürlü konuşuyor karşı taraf hepsi aldım. Sizce bir şey olur mu?

Biriyle bana fakeden yazdı diye sorun olmaz değil mi?
Cevapla