Mesela nerden tanıştınız sorusuna neler diyorlardır, Ben birazcık yaşlı bir insanım. Y nesli olanlar bu soruyu neden sorduğumu bilirler

Mesela nerden tanıştınız sorusuna neler diyorlardır, Ben birazcık yaşlı bir insanım. Y nesli olanlar bu soruyu neden sorduğumu bilirler

Eğer iki insan da birbirine sadıksa neden olmasın? Çünkü sosyal medyada bir sürü erkeğe yürüyen kızlar, bir sürü kızlara yürüyen erkekler de var. Karşı tarafın sosyal medyayı ne amaçla kullandığı, nasıl kullandığı çok önemlidir. Kimi insanlar öylesine, takılmak için girer, kimi insanlar da sürekli yeni flört bulmak için girer
Günümüzdeki ilişkileri yaklaşık %60'ı internet üzerinden başlıyor. Ama insanlar söylemeye utanıyorlar. Bence senin ve karşındakinin nasil kullandığına göre değişir bu olay. Ben mesela yoğun bir işte çalışıyorum. Birilerini yüz yüze görsem de yüz yüze oturup konuşmak için vakit bulmak zor olabiliyor. O yüzden ister istemez bir noktada sosyal medyadan ekleyip konuşmaya başlıyorsun beğendiysen
Doğru bulmuyorum bana göre değil…
Neden
İnsana nasibin nereden ve ne zaman hatta nasıl geleceğini bilemeyiz. Her şey olabilir.
Ne güzel görüş bu böyle
Cevap
2Cevap
bence çoğu bitiyor
Güven meselesi var mı var evet ama ne kadar anlamlı bilemiyorum açıkçası
Güven en önemlisi bence
normal bakiyorum yürütebileeen yurutuyo helal olsun
Hakikaten helal olsun
Yani bilmem benim pek tercihim değil açıkçası büyük konuşmayayım da
Büyük konuşmamak lazım
Okul kantininde başlayıp ciddiye dönen iliskilerden farkı yok.
Hahaha bu nasıl görüş ya
Kötü mü bilemedim ama komik geldi
Asla tavsiye etmem tabi ki kişiden kişiye değişir lakin benim oldu 3 senelık bir ilişkim ama o 3 senede defalarca aldatıldım ve evet canım bende her seferinde affettim tâkii aklım başıma gelene dek.🙃
Ne oldu da Aklın başına geldi, merak ettim 😅
Çevremde tanışıp evlenen çok var. Gerçek hayata hemen aktardıktan sonra problem yok bence
Doğru diyorsun, aktarım önemli
Sosyal medyadan tanıştığım kişi senin sen olduğu için sevmiyordur çünkü Seni iyi tanımıyor
Çevremde çok var
Netice nasıl oluyor
3 çocuklular
Mantık dışı
Bence de
Olumlu
Finalde öyle olmuyor genelde
Tebrik etmek lazım büyük başarı
Bence de
normal
Nasip
Normal bakıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?