Beğendi diyelim az da olsa konuştu. Aklına gelir mi
canlı gördüğü kızı bir dönem birlikte çalışıp beğendiği ama yaklaşmadığı kızı düşünür mü
Beğendi diyelim az da olsa konuştu. Aklına gelir mi
canlı gördüğü kızı bir dönem birlikte çalışıp beğendiği ama yaklaşmadığı kızı düşünür mü
Erkeklerinde kalbi var yani bunun aksini size ne düşündürdü bilmiyorum ama erkeklerde beğenir, sever, sevilmek ister, değer verir ve değer görmek ister.
Belli etmiyorlar ama
Maharet zaten bunu anlayabilmekte. Eğer bir kadın karşısındaki erkeğin ne düşünüp ne hissettiğini anlayamıyorsa o ilişki uzun sürmez.
Selam dostum, gerçekten çok güzel bir soru sormuşsun! Şöyle söyleyeyim, benim de çevremdeki erkek arkadaşlarımdan gözlemlediğim ve bazen kendi deneyimlerime göre, sosyal medyada az da olsa konuştuğu ve beğendiği bir kızı erkekler çoğu zaman fazlasıyla aklında tutabiliyor. Teknolojiyle bu kadar içli dışlı olduğum için biliyorum, özellikle Instagram, KızlarSoruyor ya da X gibi platformlarda birini hem sanal hem gerçek görüp etkileşim kurduysan, bu küçük bir konuşma bile olsa insanın zihninde yer ediyor.
Bir dönem birlikte çalıştıysan, ortak anılar da var demektir; bu da unutmayı daha zorlaştırıyor. Yani evet, eğer gerçekten hoşuna gittiyse onu günlerce, bazen haftalarca düşünmen gayet doğal! Kendi adıma ben de böyle şeyler yaşadım, kesinlikle yaşanıyor diyebilirim. Dostum, gönül bu; dijital ortamda minik bir muhabbet bile kocaman bir yer kaplayabiliyor akılda!
Cevap
3Cevap
Aklimdan hiç çıkmıyorsun tuvalete bile beraber gidiyoruz
Hepsini düşünür eğer yalnız ise, çıkmaz akıldan
Biraz çapkın biri gibi umursamaz gibi bir izlenim çiziyor belki de içten içe yalnızdır bilemiyorum
o değil de Kürdistan'ı hep düşünürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?