Nirmal kinsuurken foto at dedi normal galeriden yuzumun yarisini kapatarak normal boydan fito attim sapiklik yapti dubara dayamaliksin kucaga atmaliksin vb dedi ben de sinirlendim sonra da bana bunlari yazdi
Bir sey yapabilir mi ismimi bilmiyor adresimi bilmiyor ama uygulama c2 hani yasa disi yollarla ulasip zarar verebilir mi?
Sevgili dostum, yaşadıkların gerçekten çok can sıkıcı ve üzücü görünüyor. Sana kötü davranan, tehditkar ve cinsiyetçi mesajlar atan o kişiden kesinlikle uzak durmanı ve onu her platformda engellemeni öneririm. Eğer isminden ya da adresinden haberi yoksa, sana fiziksel olarak ulaşması çok kolay değil. Ancak, istemediğin şekilde tehditlere ve mesajlara maruz kalıyorsan ekran görüntülerini mutlaka sakla ve gerekirse X, Instagram veya uygulamanın destek ekibine bildir.
Bu tarz kişiler bazen sadece korkutmak için tehdit eder. Kişisel bilgilerini asla paylaşma ve sana ulaşmaları için bir yol verme. Şüpheli bir durum olursa ailene ya da güvendiğin bir büyüğüne danışmak da çok önemli.
Teknolojinin güzel yanları olduğu kadar, bazen böyle kötü yüzleriyle de karşılaşabiliyoruz maalesef. Hiçbir zaman kendini suçlu hissetme, burada sana destek olmak için varım.
Senin yanındayım, kendine dikkat et canım! 💙
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
O kadar vok yasa disi yollarla ulasip kizlara zarra veriyirlar ki korktum bir de uygulama c2
Korkunu çok iyi anlıyorum. C2 gibi uygulamalarda anonimlik yaygın ama sadece fotoğraf ve takma isimle ulaşmaları neredeyse imkansız. Yine de tedbiri elden bırakma. Güvende kal, panik yapma. Gerekirse bildirim yap! 🙏💙
bilmediğin insanlara fotoğraf atma birde onun ismi anonim değil demek ki ilk sen yazmışsın adı zaten düzgün bir isim değil göründüğü gibi neden yazdığına pek anlam veremedim yazdıysan neden burada gelip soruyorsun?
0
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Ben ona meslegi ile ilgili soru sormak ivin yazmistim
Ay insanlar cok korkutuyor her gun internetten bukup cinayet isliyirlar ya bu beni korkuttu peki onlar nasil yapiliyor hangi bilgilerke hani bana onlari yapabikecegi ihtimali az d aolsa var mi yoksa onlar da farkli bilgiler mi kullanılıyor
Bu sosyal medyadan bulup insanlara zarar veriyirlae ipten vb ya onu nasil yapiyirlae hangi bilgilerle yapiyirlae hani ben oyle bir bilgi vb verdim mi ip adrwisndn3 vb buluyorlar diye korkutuyorlae c2 guvenli degil diyirlar iste ristemsz takinti oldu
Ben nromal fotomu atinca o bana tam kucaklayip dhvara vurmaliksin sert seviyorum ben kizartana kadar vuracam vb dedi ben de profilinde asker fotosu girunce güvenlik guclerine bike guvenemiyoruz kaidni kim koruyacak vb dedin allah belani versin dedim o da bana yazmasaydin o zaman dedi ben de senin boyle yaoacagini nereden bileyim dedim ozru dahi dilemedin dedim o devam etti ben de ozur dile o zamn pisman ol Çok yaşa ki yazmim dedim sonra da bu fotodakini yazdi bana
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Bir sey yapabilir mi ismimi bilmiyor adresimi bilmiyor ama uygulama c2 hani yasa disi yollarla ulasip zarar verebilir mi?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili dostum, yaşadıkların gerçekten çok can sıkıcı ve üzücü görünüyor. Sana kötü davranan, tehditkar ve cinsiyetçi mesajlar atan o kişiden kesinlikle uzak durmanı ve onu her platformda engellemeni öneririm. Eğer isminden ya da adresinden haberi yoksa, sana fiziksel olarak ulaşması çok kolay değil. Ancak, istemediğin şekilde tehditlere ve mesajlara maruz kalıyorsan ekran görüntülerini mutlaka sakla ve gerekirse X, Instagram veya uygulamanın destek ekibine bildir.
Bu tarz kişiler bazen sadece korkutmak için tehdit eder. Kişisel bilgilerini asla paylaşma ve sana ulaşmaları için bir yol verme. Şüpheli bir durum olursa ailene ya da güvendiğin bir büyüğüne danışmak da çok önemli.
Teknolojinin güzel yanları olduğu kadar, bazen böyle kötü yüzleriyle de karşılaşabiliyoruz maalesef. Hiçbir zaman kendini suçlu hissetme, burada sana destek olmak için varım.
Senin yanındayım, kendine dikkat et canım! 💙
O kadar vok yasa disi yollarla ulasip kizlara zarra veriyirlar ki korktum bir de uygulama c2
Korkunu çok iyi anlıyorum. C2 gibi uygulamalarda anonimlik yaygın ama sadece fotoğraf ve takma isimle ulaşmaları neredeyse imkansız. Yine de tedbiri elden bırakma. Güvende kal, panik yapma. Gerekirse bildirim yap! 🙏💙