bir gün oturuyorsunuz ve sevgilinize sosyal medya platformundan birisi taciz icerikli fotografsiz mesaj atmış. Adamla iletişime geciyorsunuz adam özür dileyip bir daha yapmayacagini soyluyor. Böyle bir durum basiniza gelirse ne yaparsiniz? (Soruyu sorma nedenim genelde bu tür durumlar fiziksel ve kasitli oluyor ve cogu kişinin tepkisi gerçek mi bilmiyorum ama ”yasandi ve karsi tarafin canini aldik” “bana olsa oldururdum” felan olabiliyor ama yoluna devam edenler de olabiliyor. Böyle bir durum fiziksel değil de sosyal medyadan olursa ve adam özür dilerse ne yaparsiniz? Fiziksel olmus gibi mi tepki verirsiniz yoksa özürün etkisiyle yolunuza devam mi edersiniz. )
Umursamam
Bidaha olursa pesine duserim
Fiziksel olmadigi sürece sorun yok
Fiziksel veya değil farketmez pesine duserdim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer