Merhaba ben telefonumda hiç kimseyi arıyamıyorum ve hiç kimsede beni arıyamıyor bu niye olabilir?

Merhaba ben telefonumda hiç kimseyi arıyamıyorum ve hiç kimsede beni arıyamıyor bu niye olabilir?
Cevapla