Güzel hayatlarını Instagrama atan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hergün Instagrama bakıyorum (buda benim hatam aslında) ama hergün bakmasam bile devamlı insanların güzel hayatlarını çekip attığını görüyorum ve bu beni çok üzüyor çünkü şu an o kadar zayıf hissediyorum ki param yok işim yok arabam yok yurt dışında yaşamak istiyordum olmadı komşularımı sevmediğim için taşınmak istiyordum olmadı gibi gibi. Eminim benim gibi olan birçok kişide vardir. Mesela gördüklerimi söyleyeyim yeni araba alıp Instagrama atan kız baya beğeni ve görüntülenme almış, Amerika'da ev bakmaya giden bir ev hanımı var , böyle böyle şeyler yani. Bilmiyorum ben sıkıldım gerçekten bu işten siz ne düşünüyorsunuz?
Güzel hayatlarını Instagrama atan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla