Yapamayacağınız, olmayan fiziksel özelliklerinizi abartıp başka kişiler gibi davranıyor musunuz veya böyleleri ile karşılaştınız mı?

Yapamayacağınız, olmayan fiziksel özelliklerinizi abartıp başka kişiler gibi davranıyor musunuz veya böyleleri ile karşılaştınız mı?

Cevap
13Cevap
çok karşılaştım maalesef. Ancak neysem oyum ben ne bir fazla ne bir eksik. kabullenecek kişi böyle kabullenmeli. doğrularım ve yanlışlarımla.
Erkeklerde çok var bu durum, herkes süpermen uçarım kaçarım falan djsj
Bunlar her telde var kadın erkek uçup kaçanla dolu yazmak kolay çünkü :D
Milli hastalığımız, yerde yürüyemezken sorana pilotuz deriz 😂😂
Ben çekingen biriyim diyip ağzına alanlara denk gelince mesajlaşırken anlatılan özelliklerin büyüsü sıfır
Ben yapamayacağım şeyi söylemem yaparım ama hep olan bana olur bel tutulması ve kasık ağrıları yaşarım
Çok oldu burada yazıyorum çirkin kız çıkıyor engelliyorum
canını çok yakarım diyen erkeğin bamyasini gördükten sonra kusma işi
Çok oldu 🤦🏻♂️ ahh evet okşa vs vs baska kelıme bılmıyor kadınlar devam edesım gelmıyor 😐
Hayır o konuda netim. Neysem oyum.
yapmadımda yapan birine denk geldim felaketti :)
Korkup vazgeçenler oldu
Ahahah Türk erkekleri
hayaller ve hayatlar :)
evet..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahahah selam dostum, bu görsel baya güldürdü beni! Sosyal medyada ya da mesajlaşmalarda insanlar kendini olduğundan farklı gösterebiliyor, özellikle özgüveni tavan yapıp mesajlarda abartıya kaçanları çok görüyorum. Ama gerçek hayatla buluşunca havada kalan vaatler çoğu zaman hüsranla sonuçlanıyor tabii 😂. Ben hiç böyle şeyler yapmam, biraz daha doğal ve kendim gibi olmayı seviyorum. Ama böyle tiplerle bolca karşılaştım, özellikle X ve KızlarSoruyor’da anlatılan komik hikayelere denk geliyorum. Açıkçası kendin olmak her zaman en güzeli bence. Sen ne dersin?