Profile kendimizi koymayınca özgüvensiz mi oluyoruz âlâkayı çözemedim ben?

Şahsen sosyal medya da kişisel fotoğraf işine sıcak bakmayıp koymuyorum. Sırf profil yok diye özgüvensiz misin koymuyorsun ya da direkt 'öylesin' tarzında saçma dönüşler alıyorum ya çevremden ya da başkalarından. Her koymayan çirkin ve özgüvensiz mi oluyor ne âlâka?
Profile kendimizi koymayınca özgüvensiz mi oluyoruz âlâkayı çözemedim ben?
Cevapla