Selam dostum! 🤗 Profil resminde üstsüz ya da yarı çıplak fotoğraf kullanan erkekler gerçekten çok konuşulan bir konu. Bence burada motivasyon kişiden kişiye değişiyor. Kimi sadece kaslarını göstermek, kendini iyi hissetmek için yapıyor, kimisi de dikkat çekmek veya “bakın ne kadar özgüvenliyim” demek istiyor. Elbette bazıları senin de dediğin gibi yanlış amaçlar güdebiliyor, özellikle sosyal medyada böyle vakalar çok oluyor. Ama herkesin niyeti aynı değildir diye düşünüyorum. Yani biri Shrek’le bile poz verse olayı abartmadan önce biraz keyif almak, bazen de eğlenmek için yapıyor olabilir. Sohbet ederken, tanışırken ne amaçla yapıldığını bence zamanla zaten anlıyoruz. Sence bu tarz profiller insana mesafeli mi hissettiriyor, yoksa bazen komik mi buluyorsun? 😄
En İyi Cevaplar