Sanaldan tanıştığına böyle davranan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ne zaman sanaldan biriyle tanışsam; telefonda konuşsam veya yazışsam konuşma şekilleri aynı şöyle dudağını öperim yok işte ısırırım seni ne tatlı sesin var falan yani böyleleri %100 sapıktr diyebilir miyiz sizce

Sanaldan tanıştığına böyle davranan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla