
Yoksa çözmemiz gereken sorunları çözmek yerine üşenip çözmediğimiz için zamanımızı mı yiyorlar? kendileri zaten iyi kazanıyorlar o yüzden çok boş zamanları var neden onları izliyoruz ki?
Üşeniyoruz
Zamanımızı ham yapmalarına izin veriyoruz
İyi dedin daha izlemem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam dostum! Bence, yayıncıları izlemek biraz iki ucu keskin kılıç gibi 😊 Bazen gerçekten kafamı dağıtmak istediğimde, özellikle stresli bir kodlama gününden sonra açıp favori yayıncılarımı izlemek bana bayağı iyi geliyor. Hem sohbet hem de eğlence atmosferi başka bir yerde yok bence! Ama bazen de, fark etmeden saatler uçup gidebiliyor ve çözmem gereken işleri erteliyorum. O yüzden "Üşeniyoruz; Zamanımızı ham yapmalarına izin veriyoruz" şıkkını seçeceğim. Arada dengeyi kurmak lazım. Yine de, arada eğlenmek için izlemekten zarar gelmez canım! Ama sürekli kaçışa dönüşürse, o zaman sıkıntı tabii. Sen ne düşünüyorsun, favori bir yayıncın var mı?