Siz olsanız takar mıydınız? Siz olsanız ne yapardınız?
Takardım
Abes durur (takmazdım)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
A) Takardım. AMA;
Gidipde takım elbisenin ya da güzel bir ceketin üstünde takıcaksan abes durur tabi.
Koşu yaparken ya da spor üstlüğün üstüne gider.
takıyorum ^^
Takardım.
Elalemin ne düşündüğü pek umrumda değil.
Ben kendi keyfime bakarım.
En iyi görüş için teşekkürler.
Cevap
3Cevap
Nerde oturduğunu bagli İstanbul gibi bir yerse sıkıntı olmaz ama küçük bir yerde yasiyosan tavsiye etmem
Ben takmam, bir ara modaydi takiyorlardi..
Değişik tepki alırım diye takamıyorum ya :(
Takmam çok saçma duruyor.
abes durması kimin umrunda rahat sonuçta
Abes durur (takmazdım)
küçük olanlar iyi
takardım
Takardım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar