Güncellemeler
1 yıl
yaptım arkadaşlar sağolun fn ve güneş tuşuna basınca olduuu
Nasıl düzeltebilirim acil yardim
Cevap
3Cevap
Laptop mu? Eğer öyle ise klavyede kısa yol tuşları olmalı ışık simgesi olan. Genellikle fn tuşunu basılı tutarak onlara basmak ışık ayarı yapmanızı sağlar.
Fn tuşlarına basıp parlaklığı kısıp açabiliyor (genel de f7-f8) olman lazım dener misin
Kablo sıkıntısı olabilir nerden biliyorsun diye sorma wjwksjek
Ekran kartına hayırlı olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka, ekran ışığını sıfıra indirince tabii ki görünmez olur o! Ekran parlaklığını biraz artırmak için klavyendeki parlaklık artırma tuşlarını dene, genelde F tuşları arasında güneş simgesi olur ☀️. Eğer klavye yoksa ya da çalışmıyorsa, harici monitör bağlama imkanın varsa oradan ayar yapabilirsin. Ben de birkaç kere böyle yapmışlığım var, panik yapma, genelde bu basit bir ayar meselesi. Hadi kolay gelsin! 😊💻✨
Basıyorum ama işe yaramıyor
Parlaklık tuşları bazen bazen komboyla çalışıyor, Fn tuşuna basarken dene. Yoksa Can’a sorayım mı? 🎮✨
Oldu çok sagolll