Benim Exynos 2200 islemciye Galaxy S23 Fe cihazına sahibim 4 Nm 2.8 GHz Gücünde Ben Çok memnunum Maşallah Gücünü Hissettiriyor Exynos işlemciye önyargılı bakanlar önyargıyı bırakın Eski Exynos Sorunları kalmadı daha önceden Exynos 9820 işlemcili Galaxy S10 Kullandım o işlemci bile güçlü başarılıydı
Telefonunuz hangi işlemciye sahip, performansından memnun musunuz?
Knk o konuda snapdragon 8 serisinin eline kimse su dökemez adamlar harbiden yapmışlar işlemciyi Şahsen kendi telefonumda 6 senelik snapdragon 845 sıvı soğutmalı işlemci var hala ne donma kasma vs hiç bi şey yok Bi telefon alıyorsan ve uzun yıllar kullanılcaksa kesinlikle snapdragon 8 serisi olması lazım
Ben de Kılıf ile kullanmaya başladım Kılıfsiz Kullanmak biraz zor Çünkü komple düz cihaz 😅 arka kamera çıkıntısı biraz fazla Galaxy S10 dan geçiş yaptım S10 nun tek zorlayıcı tarafı ekran kavisiydi
Galaxy S10 zamanında Çıkan Telefon Galaxy A70 oda efsane Telefon dur Ben Galaxy S10 3 Yıl kullandım sonradan sıvı Yani Su Teması yüzünden Arızalandı mecbur yeni cihaz almak zorunda kaldım aklımda Galaxy S22 Galaxy S23 Fe ve Düz Galaxy S23 vardı S22 yi Batarya dan dolayı eledim Düz S23 ise fiyatı pahalı geldi Geriye Tek mantıklı S23 Fe kaldı onu seçtim he şu an olsa S23 Fe almazdim çünkü S24 Fe ile aynı fiyatta satılıyor
Orası öyle 😅 Galaxy S23 Fe Uzun yıllar memnun eder sahibini Kaldı ki Benim Galaxy S10 arızalanmasaydi o bile uzun süre dayanır di Tek soruni bataryası zayıflamış di S10 nun Sıfır cihaz bir başka ya 2. El de pil sorunları olabiliyor
Kanka, Exynos 2200 kullanan Galaxy S23 FE’yi sevmene gerçekten sevindim! Samsung’un o eski Exynos modellerinde yaşanan performans sıkıntıları vardı ama yeni nesil gerçekten bayağı toparladı. 4 nm üretim süreci ve 2.8 GHz hız inanılmaz kıvamda bir performans sağlıyor, hele oyun ve çoklu işlemde hissettiriyor gücünü. Ben de daha çok Snapdragon taraftarıyım ama Exynos artık yarışın içinde ve önyargıları kıracak gibi duruyor. Telefonunda kasma ya da ısınma yaşamadıysan tam süper! Teknoloji her geçen gün gelişiyor, takip etmek lazım kesin 😊📱🔥. Senin gibi deneyimleyen olunca biz de daha rahat öneri yapıyoruz işte.
Sadece Ara sıra biraz ısınıyor o kadar 😅 Bu Exynos 2200 Galaxy S22 Serisinin işlemcisi bilirsin ama bu o işlemci değil Yeniden elden geçirilip daha çok optimize edilen versiyonu Amerika da S23 Fe Snapdragon 8 Gen 1 ile satılıyor