Merak ettiğim için soruyorum sadece, gtümü görüpte yara zannetmedim yani?

Android sürümüne bir kaç defa tıkladığım zaman bir sonraki sekmede böyle bir şey çıkıyor, bu tam olarak nedir bilen var mı? Joystick ile kontrol bile edilebiliyor o beyaz küçük şey.
Merak ettiğim için soruyorum sadece, gtümü görüpte yara zannetmedim yani?
Merak ettiğim için soruyorum sadece, gtümü görüpte yara zannetmedim yani?
Cevapla