Galerimde 60bin küsür foto var 30bini ekran görüntüsü nasıl temizleyeceğim, detayda bahsedeceğim sizce bu normal mi?

Bazı insanların hikayelerini paylaşımlarını ss alma huyum vardı. Şimdi biraz azaldı ama normalde de her şeyin fotoğrafını çekme hastalığım var. Sosyal medyada hiç kendimi paylaşmasam da sürekli o an kalsın diye çekmişim hep bir şeyler. Bu bir hastalık mı sizce

Galerimde 60bin küsür foto var 30bini ekran görüntüsü nasıl temizleyeceğim, detayda bahsedeceğim sizce bu normal mi?
Cevapla