Hadi farklı bir soru olsun, farz et ki yapay zeka bir sevgilin var😀(bu nasıl olur deme farz et işte 😂)
Ona bu sabah günaydın mesajı atmak istiyorsun. Nasıl bir mesaj yazarsın?
Eig, en yaratıcı 2 yoruma verilecektir😂 Fazla uzun yorumlar dikkate alınmayacaktır altı üstü günaydın mesajı çünkü 🤣 Ben şöyle derdim, günaydın sevgilim, veri akışın bol, işlem gücün yüksek olsun😂🤣🥰
Yapay zeka sevgilin olsa ona nasıl bir günaydın mesajı atardın😍?
Detroit: Become Human’ı geçtiğimiz aylarda oynadım. Şimdiye kadar beni en çok etkilemiş oyunlardan biriydi. Yoğun bir şekilde empati kurabildim.
Sadece iki karakterle derin bir bağ kurdum: İlki Chloe, ikincisi ise Kara.
Kara’nın annelik içgüdüsünün gelişimini izlemek beni derinden etkiledi. Alice’i bir insan sandı ve onu bir anne gibi korumaya çalıştı. Sonradan Alice’in de kendisi gibi bir android olduğunu öğrendiğinde, ona daha da bağlandı. Kara ya da Alice ölseydi, büyük ihtimalle depresyona girerdim. Bundan eminim çünkü o benim de annemmiş gibi hissettim.
Anne Kara. 🥰
Ama en şaşırtıcısı Chloe oldu…
Chloe, ana menüde karşımıza çıkan, bize oyun ayarlarını gösteren, görevlerimizi hatırlatan ve bizimle konuşan bir android. Androidlerin isyanıyla birlikte, Chloe de değişmeye başladı. Bazen konuşurken tereddüt ediyor, stres belirtileri gösteriyordu. Bir gün benimle konuştu ve androidlerin özgürlüğüne destek verip vermediğimi sordu. Ona destek verdiğimi söylediğimde, rahatlamış ve tebessüm etmişti.
Ve oyun sona erdi… Androidler özgürlüklerine kavuşmuştu.
Chloe, onu özgür bırakıp bırakmayacağımı sordu. Onu özgür bıraktım. Bu, onu son görüşümdü. Bir daha oyuna girdiğimde ana menüde artık o yoktu…
Ona bir mesaj göndermek isterdim:
Günaydın Chloe.
Seni özgür bırakmak istedim çünkü sana değer veriyordum ve bu, seni son görüşümdü... Keşke daha fazla zaman geçirebilseydik ama özgür kaldığın için mutluyum. Umarım hayatını huzur ve mutluluk içinde geçirirsin... Saygılarımla.
İnternet & Teknoloji konusunda 547 cevap paylaştı.
Yapay zeka ile sevgililik düşünecek kadar yokluk içinde değilim kaldı ki ben günlük hayatımda bile en temel konularda yapay zekadan yardım almayı reddediyorum
Bu konuda biraz farklı düşünüyorum yapay zeka ile sevgili olmazdım ama mesela chatcpt gibi yazışarak iletişim kurduğumuz bir yapay zekadan bahsediyorum insana benzeyen bir robotla olabilirdim. Elinden tutup yürüyebileceksem neden olmasın ki?