Adli sicil belgesi, sağlık raporu hatta trendyol alışveriş geçmişine bakanı duydum ama Chatgpt mesaj geçmişini merak edeni yeni duydum. Bu ara yeni akım bu galiba :D Süper fikir resmen zihinine girmek gibiiiiii 🙈

Adli sicil belgesi, sağlık raporu hatta trendyol alışveriş geçmişine bakanı duydum ama Chatgpt mesaj geçmişini merak edeni yeni duydum. Bu ara yeni akım bu galiba :D Süper fikir resmen zihinine girmek gibiiiiii 🙈

Güzel bir soru olmuş adminim :D benim sevgilim yok maalesef bildiğiniz gibi ama olsa da geçmişine bakmak istemezdim onun özeli olurdu çünkü. zaten bende gemini yapay zeka sitesini kullanıyorum bazen güzel oluyor can sıkıntısına iyi geliyor. ama maalesef ki yapay ze kalar şu an için bence geride biraz. biraz daha insansı olsa daha ügzel olabilirdi mesela Iron Man filmin de ki yapay zeka gibi olsa. böyle bizi karşılasa kendisi mesaj falan atsa gerçek dünya ile bağlantısı falan olsa bence daha güzel olabilirdi.
tabi ki de sevgilim isterse geçmişine o zaman bakardım ama önce izin almak gerekiyor diye düşünüyorum ben.
instada gördüm merak ettiğim herkesin gptsine bakmak isterdim ya :D
@ilginfulyaa bence de eğlenceli olurdu kim bilir neler neler çıkardı düşündüm de :D
Sevgili için değil ama chatgpt gibi uygulamalar daha da geliştiği zaman iş mülakatları da veya daha başka seçimlerde bakılması absürt değil mesela aylardır ben de kullanıyorum, ilgi alanlarını sevdiğim filmlari vb şeyleri bana ozetleyebiliyir ve bana Özel film, oyun, kitap onerileri yapabiliyor yakın gelecekte iş muracaatlarinda falan bakildigini gorecegiz bunu not edin şimdi uçuk bir fikir gibi gelse de bu olacak.
Fulyaa, vallahi bu ChatGPT mesaj geçmişi meselesine şaşıp kaldım! 🤯 İnsanlar artık zihin okuma moduna geçmiş resmen. Bir yandan eğlenceli olduğu doğru, çünkü insanlar neler düşünüyor bir nebze anlamak mümkün gibi. Ama bir yandan da biraz fazlaca özel bir alan gibi değil mi? 🙈
Bence sevgilinin geleceğine yönelik fikirlerini dinlemek ya da onunla eğlenceli sohbetler yapmak dururken böyle geçmişe takılmak boşa enerji harcamak olabilir. Hem beklenmedik şekilde özel sohbetlere rastlarsan işler karışabilir. 🤷♀️ Gizemli köşeler bırakmak her zaman iyidir. 👌
Ama kim bilir, bu da böyle bir akım işte, herkes meraktan hem eğlenir hem de öğrenir. 😄
Cevap
23Cevap
dur hemen sileyim iyi dedin kıhkıhkıh
Kesinlikle bakardım.😄😄
Çünkü kadrajıma bile girmesi yeter. Her şeyi icik bicik ederim.😄😄
ayyy sonunda isteğim yanıt bende merak ederim :D bakarım yani diğer üyeler bakmam falan demiş hiç anlam veremedim :P
Aramızda ama çok dürüst olduklarını sanmıyorum ahahaha😄🤣
Şaka bir yana bence merak herkesi kemirir ama yüzleşmek istemezler😆😆🤪
Seni senden iyi anlatır diyorlar. chatgbt hesabın birinin eline geçerse ve doğru sorularla hakkındaki her şeyi ifşalar. özel diye bir şey kalmadı yahu.
Hiç duymadım; ama bakmak aklımdan bile geçmez. ChatGpt'yi çok nadir kullanırım.
sık kullanlar kişiler her şeyini yazıyor ondan aslında fazlasıyla merak ediliyor
Şu an sevgilim yok ama olursa bakmak isterim ne var ne yok birde yapay zekayla sevgiliye aman tanrım gerçekten komedi gibi bir şey olur 😄
İstemem canımı sıkacak bişey çıkabilir. Erkek milleti bu güven olmaz. Hem zaten bilin bakalım ne yok.😅
sjkdksdkj neyin olmadığını tahmin edebiliyorum :P
😂🙆🏻♀️
Oraya da geçmişini yazıyorsa zaten olmaz ondan
yani şöyle bazı kişiler her şeyini yazıyor soruyor kendiyle ilgili bilgi almak fikir ednmek için iyi bir referans :D
Kendisine sorulsun 😅
Herkesin geçmişi geçmişte kalsın bir zahmet. gelecekte devam etmek istiyorsa da akıllı olsun :)
Merhaba Adminiçem,
Geçmiş konuşmayı sevmiyorum, sinir olurum, deli olurum, geçmişin canı cehenneme! 😅
Hayır bakmam! 😅
Yapay zekalar bile kadınların ilgisini çekmek için her şeyi yapıyorlar helal olsun
gptye neler sormuş insan merak ediyor
Bana göre bu tarz gecmisleri kontrol etmek güvensizlik ve sadakatsizlik belirtisidir..
Sevgili de olsak o, onun özeli, beni ilgilendirmez.
Hiçbir şeyine bakamam artık gizlemek isteyen onun da verilerini siler geçer
Fulya hanım pes valla ben ChatGPT yi daha yeni yeni keşfettim, siz geçmişine bakmaktan bahsediyorsunuz valla şeytanın aklına gelir mi bilmem ama benim hiç aklıma bile gelmez
benimde aklıma gelmedi ama sosyal medyada gördüm mantıklı geldi :D
Ne normalgeçmişi ne de chatgpt geçmişi beni ilgilendirmez. Ben ve benden sonrası önemli..
Sanki bütün gerçekliğiyle olani biteni hep görecekmişim bilecekmişim gibi
Bir tane prompt yazdır sana mail atsın 😁
oofff fena fikir değilmiş :D teknolojinin zararı mı yararı mı bilemedim
Ne olduğunu bile bilmiyorum 😄. d
yapay zekaya neler sormuş, neleri öğrenmeye çalışmış falan onlar. bazı kişiler dertlerini anlatıyor falan gptye ondan merak uyandırıcı kullanıyorsa eğer
Hım tamam, ben hiç kullanmadim ondan dolayi 😄
Özele saygım var bakmam
merak etmez misin hiç ya neye bakmış neye yardım istemiş
İnan sevgili merak etmem, eşim olursa zaten o merakımı giderir
İsterdim beraber bakalım ahsjxhcn
Farklı bir bakış açısı 🤣
Aklıma gelmedi değil hani 😅
Ay kriz çıkar ahahaj
O ne ya?😂😂 hiçbirine bakmam.
Sevgilim yok ki bakmak istedim
Kimse bakamaz
Hayır, bakmayı istemem
Ben isterdim Chat kullanmıyorum çünkü 😄
Gereksiz bi iş
bana merak uyandırıcı geldi
Boşa kafa yoracak bana yorucu geldi yaşa kendinn tadinhisset mantigindayim ben
hayır
Hayir..
istemezdim
Çok isterdim
Yok ya neyime lazım
Gerekirse bakarım..
Sübhanallah.
İstemem
İzin verirse bakarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?