Uzakata olan insanların size iyi gelmesi çok saçma değil mi?

9 yıldır sadece telefondan konuştuğum bir arkadaşım aynı zamanda bir abim olan biri var öyle muhabbet eder sohbet ederiz dakikalarımı onla harcarım genelde canım sıkkın olduğunda geçte olsa işide olsa arayabilecegim bir insan oldu yaş büyüdükçe değeri arrtı gözümde çok saçma hiç yüz yüze görüşemediğim bir insanla 9 sene muhattap olmak...

Uzakata olan insanların size iyi gelmesi çok saçma değil mi?
Cevapla