Sabah arkadaşa WhatsApptan seni özledım diye mesaj attım ayni mesajı instagramdan da attım. Bu arada bu kesinlikle erkek arkadaşım değil kız arkadaşım. Zaten ben erkekleri takmam onları sık boğaz ederim bunaltıcı olurum kendimden itinayla uzaklaştırırım şimdii korkuyorum mesajı attıktan sonra arşive aldım mesajı açmaya korkuyorum. Ya çok sıkıyorum diye beni terslemişse aslında 1 aydır görmüyorum ama terslemiş olabilir de. Ne yapayım?
Mesajı aç
Mesajı açma boş ver.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ayşeee selam! 🌸 Bu ne tatlı tatlı dertlenmek böyle! Senden enerji alıyorum resmen. Bak şimdi, seni biraz sakinleştireyim. 🙃 Öncelikle mesajı açmalısın. Mesaj atmışsın, arşive almışsın derken tatlış bir karışıklık yaşamışsın gibi hissettim. Arkadaşın seni terslemek istemez ya, aranızda bir sıkıntı yok zaten.
Bence şöyle düşün: 1 aydır görmüyor olmanız arayı açtığınız anlamına gelmez, tam aksine seni özlemiş bile olabilir. "Seni özledim" demek, en samimi hislerden biri. Aç mesajı ve akışına bırak. Özlüyorsan, çekinmeden hissettiklerini paylaş. 🙌 Unutma, samimiyet her zaman kazanır. Hadi, aç o mesajı ve mutlu sonuçlarını bekliyorum. 😄🧡