Var bazı arkadaşlar. Sürekli şarj aleti de yanlarında.

Var bazı arkadaşlar. Sürekli şarj aleti de yanlarında.

iPhone sahiplerini genelde öyle görüyorum ceplerinde çantalarında şarj aletleri ile geziyorlar.
Gerçekten bu kadar para vermeye değer miydi diye soruyorum kendilerine..
Haklısın ne yazık ki
Telefonlarının Batarya sağlığının zayıf olduğunu düşünüyorum normal bir durum Galaxy S10 kullanırken ben de sürekli yanımda Şarj adaptöru bulundurmak zorunda kalıyordum 😅 Malum 3400 mah batarya olunca zayıf kalıyor du birde yılların getirisi Ama Galaxy S23 Fe cihazım da adaptöre pek ihtiyaç duymuyorum Şarjı güzel gidiyor
aşıklardır belki de şarj aletine
Bu da bir ihtimal 😂
:D
Cevap
8Cevap
Saç kurutma makinesiyle gezen gördüm ben. Şarj aleti çok masum kalıyor. 🥴
Şaka olsun bu dediğin lütfen 😂
saç kurutma makinasi normal
Ben galiba biraz yaşlandım bu normallik için 😅
Yok değil gerçekten.
Bu kediciğin saçları ondan mı bu kadar güzel.😇
yiaaa şapşik misin sen djdmkdn
💘💖
❤️❤️
Acil bir durum olmamasına rağmen evden şarjsız çıkanlar ve şarj aletiyle gezenler sorumsuzdur...
Çok doğru
sezai_acima sen papaz değilmiydin ya sanki? Katoliktin sanki değil mi?
Güzel boş görüş attın, hakkını yememek lazım
yanında düzleştirici ya da dysonla gezen de var. p
Söyledi birisi 😅
Aslında şarj taşımak yerine batarya değiştirseler ve arada telefonu ceplerine koysalar sorun çözülecek gibi
Telefon bozuk olabilir şarj o durumda hep yanında olması gerekiyor
anksiyete canım sen ne anlarsın
Anlatmak lazım 😅
ya ben evden çıkarken %95+ olması lazım, o yüzden şarj aleti taşımıyorum şaka yaptım 🥴
İPhone şarjı çok çabuk bitiyor, ne yapalımmm
İPhone Kullanmamak bence en sağlıklı tercih 😅
Bazen bende gezerim😂
Model ne cihazın 😅
O cihazın şarjı iyi ya, nasıl yetmiyor ki
Diğerinin modeli ne 😅
Şakacı 😅
Napalim net bitiriyor
Video seyrediyorum deseler ya 😅
Bu siteye giriyorum mesela ben bir de şarkı dinliyorum yine bitiyor
e bende sarj aletimle geziyorum gayet normal bir sey lazım oluyor
powerbank al daha mantıklı
Bataryamın içine ettim napim
Bataryayı değiştirmeleri gerektiğini düşünüyorum
İğne iplikle gezen bile var şarj ne ki
Bişey düşünmüyorum
Tuhaflar
Bence de
Şarj etseler telefonlarını çözüm basitcecik böyle bi saçmalığa gerek kalmayacak
Ee olmasın mı
Neden olsun 😅
Telefonu eskimiş
O yüzden mi
Şarjı tutmuyor ne yapsın
bataryası bitiktir jdkdkdk
Değiştirsin o zaman sağlam batarya ile 😅
cani isterse degistirsin bana ne jfjkdjdjd
Telefon bagimlilari
Kesinlikle
Gerek yokk saçma
Fakir hdkdhddj
Bu ben olabilrm 😄
Çok meşgul olabilir
Bataryası ölüdür
değişikler
Saçmalık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?