BTK Neden Bazı Uygulamaları Erişim Engelli Belli Bir Süre Vermiyor?

Merak ediyorum, neden wattpad, roblox ve discord gibi uygulamarı erişim engelli belli bir süre vermiyor, sırf çocuk güvenliği diye mi? bakın ben discord kullanıyorum, ben bazı uygulamayı yasaklansın demiyorum, bakın wattpad ve discord çocuk platformu değil, belli bir yaş sınır var 13 ve üştü yaş sınırı varken neden herkes 13 yaş altındakiler platformu kullanıyorlar? bunlar çocukların için uygun bir platfrom değil!! lütfen bunu anlayın!! ve bu arada erişim engelli çözüm değil, lütfen Türkiye kısmen özgür bir olduğunu unutmayın, ben yaşakçı bir zihniyet istemiyorum, özgür bir zihniyet istiyorum. lütfen artık uygulamayı yasaklamayı bıraksın!!
Ve lütfen artık çocuk güvenliği saçmalığı artık yasaklamak yerine artık denetlenmeli!!

Saygılılar
Ömer

BTK Neden Bazı Uygulamaları Erişim Engelli Belli Bir Süre Vermiyor?
Cevapla