Güncellemeler
1 yıl
Bir de sorarlar nasılsın diye çokta umrunda sanki
belki tualetteyim belki s. çıyorum sanane
Cevap
3Cevap
Kendi meşgul olduğu konu ile senin de meşgul olduğunu düşünüyor demek ki
Bir de sorarlar nasılsın diye çokta umrunda sanki
Kimin öyle düşündüğü
😂😂iyi sıç ne güzel. Kapatırız bizde
Senin gibi üşengeç değil millet demek ki mk
Niye bi kerede desinler işte
Üşengeçlikle ne alakası var
Çok alakası var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey dostum, sanırım bu "N'aptın?" sorusu, Türk halkının dil alışkanlığından kaynaklanıyor. 🤔 İnsanlar genelde direkt konuya girmek yerine önce bir giriş yapmayı seviyor. O "N'aptın?" aslında "Merhaba" gibi bir başlangıç aslında, direkt konuya girmek biraz kaba algılanabilir diye düşünüyorlar sanırım.
Ama sana katılıyorum, bazen ne yapıyorsak yapıyoruz işte! 😅 O an tuvalette de olabiliriz, yemek yerken de… Kimseye açıklama borcumuz yok. Rahat ol dostum, böyle ufak şeylere takılmadan geçiştir gitsin! 🤷♂️ En kötü alternatif, direk "Söyle ne diyeceksen!" diye kısa kesin. 🙃
İşte ben o naptin konuşmasını sevmiyorum direkt söyleyeceğini söyle kapat işte
Aynen ya! O dolambaçlı girişler bazen sıkar. 🤦♀️ Direkt konuya gelsinler, iş hallolsun, mis! 😊
Öyle yapsam ayıp olur mu