İnsanlar niye ilk telefonu açtığında napıyon diye sorarlar ne diyeceklerse bi kere de desinler işte çok saçma?

belki tualetteyim belki s. çıyorum sanane

Güncellemeler
1 yıl
Bir de sorarlar nasılsın diye çokta umrunda sanki
İnsanlar niye ilk telefonu açtığında napıyon diye sorarlar ne diyeceklerse bi kere de desinler işte çok saçma?
Cevapla