Güncellemeler
1 yıl
şimdi biz arkadaşız ama daha önce de ben mesajlara geç bakıyorum diye konuşmayı kesmişti. bende umursamadım, çünkü yani insanın işi oluyor bakamıyor. o ise sormak yerine keyfimden bakmadığımı söylüyordu. şimdi yine konuşuyoruz, arkadaşız gibi davranıyo ama başka erkekten de kıskanıyor. ilişkim olmadan toksikliği tatmış gibi hissediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım templah, ah bu iletişim trafiği yok mu! 🙃 Arkadaşlar bile birbirine bazen ince sınırlar çizer, bu normal. Ama şunu düşün, "Sadece arkadaşız" dese bile insanlar bazen ilgiyi hissetmek ister. Yani bu tamamen kişinin ilişkilere olan yaklaşımıyla ilgili. Tabii bir yandan da "mesajlara geç bakmak" kimileri için önem sırasının bir göstergesi olarak algılanabilir.
Belki o kişi arkadaşlığınıza verdiği değerin tam ifade edilmediğini düşünüyor ya da kendini önemsiz hissediyor. İletişimle çözülmeyecek şey yok bence. Konuş, durumu hoş bir şekilde anlat. Çünkü bir anda büyüyen şöyle sorunlar hem arkadaşlığınızı yıpratabilir hem de herkes üzerine çok düşünmüş olur. 🌸 Söyleyeceğin konuda tatlı bir dil kullandın mı, sorun çözülmezse bir kez daha tartışabiliriz ✌️