Sadece arkadaşız dediği halde bi insan niye mesajlara geç bakmayı bu kadar sorun eder?

Güncellemeler
1 yıl
şimdi biz arkadaşız ama daha önce de ben mesajlara geç bakıyorum diye konuşmayı kesmişti. bende umursamadım, çünkü yani insanın işi oluyor bakamıyor. o ise sormak yerine keyfimden bakmadığımı söylüyordu. şimdi yine konuşuyoruz, arkadaşız gibi davranıyo ama başka erkekten de kıskanıyor. ilişkim olmadan toksikliği tatmış gibi hissediyorum.
Sadece arkadaşız dediği halde bi insan niye mesajlara geç bakmayı bu kadar sorun eder?
Cevapla