Bilgisayarım eski olduğu için görenler alay ediyor. 2025 yılında Windows XP bilgisayar kullanmak fakirlik göstergesi mi sizce?

Bilgisayarım eski olduğu için görenler alay ediyor. 2025 yılında Windows XP bilgisayar kullanmak fakirlik göstergesi mi sizce?
Bilgisayarım eski olduğu için görenler alay ediyor. 2025 yılında Windows XP bilgisayar kullanmak fakirlik göstergesi mi sizce?
Cevapla