Erkek kardesim neden telefon konusunda bu kadar baski yapiyor?

Erkek kardesim 18 yasibda kendim iphone 13 aldim yeni. O da kendi kendine kufur edip duruyor bu telefonun bir ayricaligi yok diyor samsung daha ucuz daha kalitelidir diyor bu para gereksiz bos para kamerasi disinda bir olayi yok vb. Diyor kendisi xioami redmi 11 kullaniyor telefonunuda cok kullanmiyor hep bilgisayarda islerinden dolayin 20 30 bin tl lik ekran kartlarina bakiyor kimi zaman 60 70 bin tl lik bilgisayar donanimi var oyuncu koltuugu masa vb. İcine katarsak kendi parasi ile aldi. :D beden boyle yapiyor

Erkek kardesim neden telefon konusunda bu kadar baski yapiyor?
Cevapla