Yeni açtığım tasarım baskı sitesine bir göz atar mısınız? Görüşleriniz çok değerli?

Selamlar!

Uzun süredir kendi tasarımlarımı baskıya dönüştürme işindeyim. Şimdi createyourdtf. com diye bir site açtım.

İnsanlar bu sitede kendi çizimlerini ya da tasarımlarını yükleyip, A4 veya A3 boyutlarında DTF baskı siparişi verebiliyor.

Sonra bu baskılarla tişört, bez çanta, mont gibi şeylere baskı yapabiliyorsun.

Siteyi tamamen sade ve hızlı çalışacak şekilde yaptım ama dışarıdan nasıl görünüyor bilmiyorum 🙈

Lütfen şöyle bir göz atıp dürüst fikirlerinizi yazar mısınız?

Tasarım sade mi?
Sipariş süreci anlaşılır mı?
Siz olsanız böyle bir sistem kullanır mıydınız?
Tüm geri bildirimlere açığım. 🙏

Şimdiden çok teşekkür ederim 💛

Yeni açtığım tasarım baskı sitesine bir göz atar mısınız? Görüşleriniz çok değerli?
Cevapla