İnternete telefondan girmeyi mi daha çok seviyorsunuz yoksa bilgisayardan mı?

Ben bilgisayar diyorum. Ayrı bir tat alıyorum.

Cep telefonu📱
💻Bilgisayar.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
Cep telefonlarının ekranı çok küçük oluyor. En kaliteli ve güzel telefon bile olsa. Bilgisayar ekranı büyük oluyor. Diz , film , klip , araştırma , haberler , müzik , maç, belgesel hepsi bilgisayarda iyi oluyor. Daha güzel ve zevkli oluyor. Mesela televizyonun da yeri ayrı , az önce saydıklarımı televizyondan izlemek de daha keyifli oluyor. Alışkanlık olsa gerek.
İnternete telefondan girmeyi mi daha çok seviyorsunuz yoksa bilgisayardan mı?
Cevapla