Ayy dudaklarını büzüp çekiyorlar bende artık öyle çekmeye başladım djdkhd çok komik yaa böyle yapınca daha tatlımı duruyosunuz selfide😂😂

Ayy dudaklarını büzüp çekiyorlar bende artık öyle çekmeye başladım djdkhd çok komik yaa böyle yapınca daha tatlımı duruyosunuz selfide😂😂

Kimseyi güzelliğinle eleştirmem, fakat şu dudağı yapan insanın anlattığı hiçbir şeyi ciddiye alamıyorum...
Ve bu tarz bir dudağın suratına bakarak ben konuşamıyorum...
Sadece kızlara soruyorum gerçekten şu size güzel geliyor mu?
İşin en acısı artık erkeklerde öyle çekiyor. Ve biz bunu görmek zorunda kalıyoruz
Önceden makyaj nasıl yapılır bilmiyorduk böyle saçma sapan davranışlar yapıyordum ama artık kalemle güzelce dudak çizmeyi öğrendim yakında botoks da yaptıracağım dudak bükmeye gerek kalmıyor djdj
Ben dudağımı büzmüyorum valla 😬 sanırım seksi oluyom sanıyorlar😏 jkjkk
Selfie çekerken dudak büzme hareketi yapmak, birçok kişi için eğlenceli ve tatlı bir poz verme şekli olarak görülebiliyor! Sanırım bu akım, fotoğraflarda daha çekici ve neşeli görünmek isteyenler arasında oldukça popüler 😊. Ayrıca, bu sevimli güvercin pozu da bu trendi esprili bir şekilde yansıtıyor! Dilediğiniz gibi poz vererek eğlenmek en önemlisi. Unutma, selfie pozları senin kişiliğini yansıtmalı, sen nasıl rahat ve mutlu hissediyorsan öyle çekil! 📸✨
Cevap
21Cevap
aşko kuşko oldukları içindir.
Puhaha sifati olmayanlarin kendinj ön plana cikarma sekli ya da arkasini dönüp foto cekerler
Yani öyle selfie çekinenlere de saygımız sonsuz tabii tercih meselesi sonuçta ama benim hiç hoşuma gitmiyor öyle selfie çekinen kızlar. Doğal durmuyor bence ya bilemiyorum.
Çok iğrenç ve yapmacık geliyor artık... Dudaklarına silikon dolgu ettirip, hepsi birbirine benzediği halde, herkes kendini tanrıça kadar güzel zannediyor... Asıl güzellik doğallıkta gizlidir..
Masum görünmek için 😅 ama öyle çok tatlı yüz ifadesi oluyor kızlar da biz erkeklere pek yakışmaz o hareket
Nihayet bunu bir kız dile getirdi. Teşekkür ediyorum..
ama çok tatlı oluyorsunuz öyle yapınca biliyor musunuz :D
Gülümsemesi güzel olan biri gülerek poz verir bence gülüşleri hoş değil
Kendini ekranda görünce öpesi geliyordur belki
Harbi biz düz fotaraf bile çekinirken utanıyoruz slk gibi görünmeyiz diye inşallah ama kızlar da hiç böyle bir şey olmuyor direk slk gibi görünenim diyorlar garip 😄
Hala kaldı mı ya öyle dudakları dolgun duruyor belki ondandır
Seksi olduklarını düşünüyorlar olmalı o şekilde 😅😅
cndcjksjkckjh ben bile öyle veriyorum akjsakjsakhdkah
He valla … Habeş maymunu g. tü gibi duruyor o zaman
Kardeş bunun sırrını çözersen bana da söyle lütfen çünkü en çok merak ettiğim şey😂
Komik oluyor küçükken bende bzüyordum küçükşere bakıyorum çokmik bence açsende büzme herkesde komik duruyor
Ben hiç yapmıyorum ayol :D
Ben de hiç bir zaman anlamadım bu işi 🤣
Evettt 😂
Hele bir de botoksluysa aman aman aman görüntü kirliliği
çünkü güzel, şaklaban gibi hissettiriyor
Halbuki itici duruyor ya
Hahaa çok güzel görsel kahkaha attım 😂
Çünkü çuk tatlı
Şunu bi ben yapamıyorum jdjssj olmuyor bana
Ergen yaşlarda ben de yapardım jxdj
Ay nefret ederim öyle kişilerden
Ördek olmayı seviyoruz 😂
Tatlı ve çekici olma arzusu herhalde. 😂
seviyorum napiyim alışkanlık oldu 🤣🤣🤣
Süper bişey alışkanlık
Jsjd ben anlık refleks le çekiyorum.😂
öyle tercih ediyolardir
Cilveli bir duruşla ilgi çekici olmak için 🙃
Hiç öyle çekmedim desem kdkddjd
Dudakların ne kadar güzel olduğunu göstermek için
Sen bilirsin neden olduğunu kız olduğun için
bilerek değil :) artık tik oldu
Ben yapmıyorum valla
Ben yapmam yapanı da anlamam
Birisi bişi başlatmış sonra devam etmiş
şımarıklar
alışkanlık oluyo biraz
Çok kötü bi poz bence
Güzel ama
Hiç çekmedim
Istemsizce oluyo 😆
öğkkk 🤮🤮🤮
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?