Yapay zekanın bazen benim adım Hıdır, elimden gelen budur tadında cevapları sizi sizden almıyor mu?

Yine de o çekirdeği çatlatıp senin istediğin gibi bir cevap vermesini sağlaman mümkün. Ama çoğu insan, özellikle de yapay zekayı yeni yeni kullanmaya başlamış veya çok nadir kullanıyorsa tamam o zaman diyip geçiyordur... Belki de benim kendimi farklı hissetme çabam bilmiyorum.. Siz ne düşünüyorsunuz?

Yapay zekanın bazen benim adım Hıdır, elimden gelen budur tadında cevapları sizi sizden almıyor mu?
Cevapla