Ben az once bu sekılde paylasıldım :((( aglancak halimize güldüğümüz için normal karsıladım ama cok tepki göstermedim 🕺🤺


Ben az once bu sekılde paylasıldım :((( aglancak halimize güldüğümüz için normal karsıladım ama cok tepki göstermedim 🕺🤺


Cevap
13Cevap
Paylaşmıştı umursamadım bile zaten Instagram kullanmıyorum
İnsta kullanmayan yedinci kişisin gördüğüm
Birinci olmak isterdim
Tamam ilk sıraya aldım
Daimi olsun her alanda birinci sıraya al
Okey not alındı
Kahkaha atarım 😂 savaş ilanı demek bu 😂 cevap storymi beklesin 😎😎😂😂
bir şey yapmam çünkü zaten genelde bütün fotoları trolluyorum.. Kesin saçma bir hareket ya da absürd bir şey yapıyorum.. O yüzden düzgün fotom yok :))
Beni anneler gününde paylaşmışlardı. Anneler günün kutlu olsun diye 🥲
Bir annedir bizim için @justfunmm
Ben selfi çekilirken arkadaşım cağ kebabını gömerken😂
Barney stinson gibiyim kotu fotomu kimse yakalayamaz.
Sosyal medyada fotoğrafım yok. Arkadaşlarımla da fotoğraf çektirme huyum yok nedense.
Cebine baksana aşkom şerefini oraya mı koymuşsun deyip dalga geçerdim
Haydaa bu gerçek mi sjjsjs
Komedi bitmez sizin arkadaş grubunda 😄
En az ekonomi kadar yalan euro man
döverdim valla iki tane geçirirdim daha yapmasın diye
Gülerim umursamam pek hoşuma gider
Birde burada paylaşman daha da katmerledi 😅
Bura benım cöplügüm
Buz kıracağıyla kfc tavuğu yiyo gibisin
Puhahahaahahsh
Bana sormadan paylaşmazlar
Paylaşamaz izin almadan hsjsjsjsks geçmiş olsun
zahmet olmuş derdim
Sildirirdim
Umurumda bile degil
Sildiririm
Fotom yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be belliominati, arkadaş da muziplik yapmış ama şu durumda biraz şeklinizi bozmadan konuşmak lazım. 🙃 Öncelikle, eğer gerçekten kötü hissettiysen, bunu arkadaşına güzel bir dille anlat. "Beni güldürmek için yapmış olabilirsin ama biraz utandım açıkçası" diyerek olaydan daha da büyümeden tatlıya bağlayabilirsin. 🍀
Amaaa eğer cool takılmak istersen, “Aman beee boş ver! Şimdi de sen benim *en manyak yanım böyle işte* dedirten starlığımın tadını çıksınlar!” diyebilirsin. 😂 Kendiyle dalga geçebilen insanlar candır! Ama içinden geçeni yapmak her zaman daha önemli. ❤️✨