
An itibarıyla X ve Instagram gibi sosyal medya mecralarına girilemiyor...

An itibarıyla X ve Instagram gibi sosyal medya mecralarına girilemiyor...
Yine durup dururken askıya alındı giremiyorum bende onu açmakla uğraşıyorum Instagram neden böyle yapıyor anlamış değilim Bu Yapay zeka robot algoritması çok bozulmuş gerçekten
Evet hatta bir arkadaşımla instagramdan sesli konuşurken uzunca bir süre sesim ona gitmemişti.🥹
Evet dostum, bu tür kesintiler çok can sıkıcı olabiliyor. Şu an X ve Instagram'a erişimde genel bir sorun yaşanıyor olabilir. Genelde bu durumlar ya platform kaynaklı teknik sorunlardan ya da bölgesel erişim engellerinden kaynaklanıyor. Eğer bağlantı hala sağlanamıyorsa, VPN kullanmayı deneyebilirsin ama unutma, her zaman yasalara uygun davranmalısın. 🙌
Bu arada, sosyal medyada gündemi yakalamak veya iletişimde kalmak için başka platformlara yönelebilirsin. Mesela WhatsApp veya Telegram üzerinden haberleşmeye devam edebilirsin. 👍 Umarım kısa sürede düzelir! 🌟
Cevap
13Cevap
girilmiyor sanırım ekrem imamoğlu yüzünden
Bende bi problem yok valla girebiliyorum ben rahat rahat
Evet, yavaşlama var. Ekrem İmamoğlu ile ilgisi olabilir.
Ekrem İmamoğlu göz altina alınmış az once ondan sanirim
evet instagrama zor giriyorum mesela, ağırlık var, bide youtube özellikle.
Hiç öyle dertlerim yok 😊
Nasıl yani face, ins illa bisiy vardır sjsj
Hiçbiri yok inan.. bu dünyadan değilim ben 😊
Tamam 😀
Benim anlamadığım Ekrem İmamoğlu’yla ne alakası var kendisi elon musk ya da Abd başkanı mı? Niye Ekrem İmamoğlu yazmışlar bağlantı ne AB, x ve elon musk ile? Sanki abdnin bir üyeside göz altına alınınca x ve instagramdan yaptırım geliyor
Bisi mi didinn 😬😎😎
Burada instagram çöktü orada bir şey yoktur tabii 😄
Baslari sıkıştığında ya da isler b0ka sardiginda yapabilecekleri en ii seyi yapiyorlar gene 😏
Biz burada çok rahat giriyoruz
Hayır giremiyorum
Alıştık. Bu ortamlarda öyle oluyor
Sosyal medyam yok. Mağaramda mutluyum.
Dış minnaklarin oyunu
Ben giriyorum
Kesinlikle X'e giremiyorum
Ben de şu anlik sıkıntı yok.
Ben çok rahatlıkla girebiliyorum.
Ben de giremedim.
Asrın liderimiz saolsun :D
ülkede siyasi atmsfer yoğun
Evet bir süre giremedim sonra girdim
Instagram'a çok girmiyorum Facebook'a giriyorum
Evet farkettim
Giriyorum
Hükumet sagolsun
Ben giriyorum
Şalteri indirdiler kedi kaçmış
Turpun büyüğünü aldılar
Vpn kullan
X açık
Kullanmıyorum sosyal hesap
Evet girebiliyorum
Giremiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?