NNetwork marketingte ekip kuranlara herkes uye oluyor benden de kaciyorlar nerde hata yapiyorum is guzel ama bendemi sorun?

NNetwork marketingte ekip kuranlara herkes uye oluyor benden de kaciyorlar nerde hata yapiyorum is guzel ama bendemi sorun?
Cevapla