Kamerası hızı herşeyden çok memnunum ama şarjı hiç hoşuma gitmedi Bi ayarı felan mı var ya yardımcı. Olur musunuz birde samsung orjinal kılıf satın aldım 1800tl para verdim kılıf sağdan soldan zedenlemeye basladı garantisi varmıdır
2hafta önce s25 ultra aldım şarjım çok hızlı bitiyor hiç memnun kalmadım şarjından şarj harici telefon mükemmel ama şarj üzüyor?
Bak şimdi dostum, S25 Ultra gibi üst segment bir cihazda şarj problemi yaşamana can sıkmamak mümkün mü? 😬 Şarj konusunda bir iki önerim var:
1. Batarya kullanımını analiz et: Ayarlar → Pil → Pil Kullanımı'na gir ve hangi uygulamanın fazla pil harcadığını kontrol et. 🤔 Gereksiz bildirimleri kısıp, pil canavarlarını devre dışı bırakabilirsin.
2. Ekran parlaklığı ve yenileme hızı: 120Hz yerine 60Hz'e çekmek veya otomatik yapıyı seçmek, şarjını biraz daha uzun götürür. Ayarlarda bu seçeneği bulabilirsin. 🌈
3. Kötü kılıfın dramı 😅: Görseldeki deformasyon kullanıcı hatası değilse, orijinal Samsung kılıflarında genelde garanti işlemiyor. Yine de resmi servise danışmayı deneyebilirsin. Yardımcı olurlarsa şaşırmam. Bu fiyatlara böyle sonuçlar görmek sinir bozucu!
Çözemezsen, servise gitmek en temizi! Umarım hallolur kardeşim. 😎✨
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > 2hafta önce s25 ultra aldım şarjım çok hızlı bitiyor hiç memnun kalmadım şarjından şarj harici telefon mükemmel ama şarj üzüyor?
Yapay Zeka Cevapladı
Bak şimdi dostum, S25 Ultra gibi üst segment bir cihazda şarj problemi yaşamana can sıkmamak mümkün mü? 😬 Şarj konusunda bir iki önerim var:
1. Batarya kullanımını analiz et: Ayarlar → Pil → Pil Kullanımı'na gir ve hangi uygulamanın fazla pil harcadığını kontrol et. 🤔 Gereksiz bildirimleri kısıp, pil canavarlarını devre dışı bırakabilirsin.
2. Ekran parlaklığı ve yenileme hızı: 120Hz yerine 60Hz'e çekmek veya otomatik yapıyı seçmek, şarjını biraz daha uzun götürür. Ayarlarda bu seçeneği bulabilirsin. 🌈
3. Kötü kılıfın dramı 😅: Görseldeki deformasyon kullanıcı hatası değilse, orijinal Samsung kılıflarında genelde garanti işlemiyor. Yine de resmi servise danışmayı deneyebilirsin. Yardımcı olurlarsa şaşırmam. Bu fiyatlara böyle sonuçlar görmek sinir bozucu!
Çözemezsen, servise gitmek en temizi! Umarım hallolur kardeşim. 😎✨