2hafta önce s25 ultra aldım şarjım çok hızlı bitiyor hiç memnun kalmadım şarjından şarj harici telefon mükemmel ama şarj üzüyor?

Kamerası hızı herşeyden çok memnunum ama şarjı hiç hoşuma gitmedi Bi ayarı felan mı var ya yardımcı. Olur musunuz birde samsung orjinal kılıf satın aldım 1800tl para verdim kılıf sağdan soldan zedenlemeye basladı garantisi varmıdır
2hafta önce s25 ultra aldım şarjım çok hızlı bitiyor hiç memnun kalmadım şarjından şarj harici telefon mükemmel ama şarj üzüyor?
2hafta önce s25 ultra aldım şarjım çok hızlı bitiyor hiç memnun kalmadım şarjından şarj harici telefon mükemmel ama şarj üzüyor?
2hafta önce s25 ultra aldım şarjım çok hızlı bitiyor hiç memnun kalmadım şarjından şarj harici telefon mükemmel ama şarj üzüyor?
Cevapla