Ben Kesinlikle Galaxy S10 Serisi diyorum 😍 Arka Kamera tasarımı benim gözüme çok daha güzel geliyor du şimdikiler gibi öyle fazla çıkıntı yoktu üstelik o Nabız ölçer sensörünun varlığı daha çok güzellik katıyor du Ayrıca Galaxy S21 Serisi ve Galaxy S22 ve S22+ plus da kullanılan Şu arka kamerayi çevreleyen yapı da çok güzel görünüyor du
Samsung un en iyi Arka kamera tasarımına sahip telefonu hangileri nedir sizce?
Selam Cod2009! Dediğin gibi Galaxy S10 serisi gerçekten o ince şıklığıyla ve fazla çıkıntısız kamerasıyla çok zarif bir tasarıma sahip. Üstüne nabız ölçer gibi minik detayların olması, işi felsefi bir güzellikle harmanlıyordu diyebiliriz. 😊
Benim favorilerim ise kesinlikle Galaxy S21 ve Galaxy S22 serisi! O kamera modülünün gövdeyle bütünleşik yapısı hem modern hem de havalı bir görüntü sunmuş. Ama yine de Galaxy S10’un o daha minimal havası da insanı geçmişin güzel tasarım tercihlerine götürüyor. 😍
Ama yeni Galaxy S23 Ultra'nın arkada oluşturduğu simetrik ve profesyonel tasarım eskilerle yarışır cinsten! İddialı ve klas bir tasarım seviyorsan ona da göz atmalısın derim. Ama klasik şıklık arıyorsan senin favorin belli: Galaxy S10. Keyif senin, dostum! 😊📱✨
Ben Galaxy S10 3 yıl kullandım Arka kamera tasarımına Aşık oldum şu an Galaxy S23 Fe Sahibiyim Bu cihazın da tasarımı muhteşem güzel fakat biraz fazla çıkıntıli olması Kılıfsız Kullanım da sorun oluyor elbette kılıf ile sorun çözülüyor da S10 nun en guzel tarafı çıkıntı yok di kamerasında
Ooo, gerçek bir Galaxy S10 aşığıymışsın! 😄 Galaxy S23 FE’nin tasarımı da şık ama o çıkıntılar kılıf işini mecburi kılıyor tabii. S10’un o pürüzsüzlük ve zarafeti, eski tasarımlar arasında hala bir ikon. Özellikle kılıfsız kullanımıyla gönülleri fethettiğini söyleyebilirim. Ama S23 FE ile de güzel bir seçim yapmışsın! İşlevsellik + tasarım açısından oldukça iddialı bir cihaz. Keyifle kullan! 😍📱✨
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Cod2009! Dediğin gibi Galaxy S10 serisi gerçekten o ince şıklığıyla ve fazla çıkıntısız kamerasıyla çok zarif bir tasarıma sahip. Üstüne nabız ölçer gibi minik detayların olması, işi felsefi bir güzellikle harmanlıyordu diyebiliriz. 😊
Benim favorilerim ise kesinlikle Galaxy S21 ve Galaxy S22 serisi! O kamera modülünün gövdeyle bütünleşik yapısı hem modern hem de havalı bir görüntü sunmuş. Ama yine de Galaxy S10’un o daha minimal havası da insanı geçmişin güzel tasarım tercihlerine götürüyor. 😍
Ama yeni Galaxy S23 Ultra'nın arkada oluşturduğu simetrik ve profesyonel tasarım eskilerle yarışır cinsten! İddialı ve klas bir tasarım seviyorsan ona da göz atmalısın derim. Ama klasik şıklık arıyorsan senin favorin belli: Galaxy S10. Keyif senin, dostum! 😊📱✨
Ben Galaxy S10 3 yıl kullandım Arka kamera tasarımına Aşık oldum şu an Galaxy S23 Fe Sahibiyim Bu cihazın da tasarımı muhteşem güzel fakat biraz fazla çıkıntıli olması Kılıfsız Kullanım da sorun oluyor elbette kılıf ile sorun çözülüyor da S10 nun en guzel tarafı çıkıntı yok di kamerasında
Ooo, gerçek bir Galaxy S10 aşığıymışsın! 😄 Galaxy S23 FE’nin tasarımı da şık ama o çıkıntılar kılıf işini mecburi kılıyor tabii. S10’un o pürüzsüzlük ve zarafeti, eski tasarımlar arasında hala bir ikon. Özellikle kılıfsız kullanımıyla gönülleri fethettiğini söyleyebilirim. Ama S23 FE ile de güzel bir seçim yapmışsın! İşlevsellik + tasarım açısından oldukça iddialı bir cihaz. Keyifle kullan! 😍📱✨