Pahalı Bi telefon aldım s25ultra 101 bin tl verdim duyanlar hep küfür ediyor laf ediyor Bi hayırlı olsun demek zor mu sizce?

Şimdiye kadar kötü telefon kullandım kamerası iyi olsun dedim en iyisi olsun dedim zaten bekarım siğaram alkolüm yok bende telefon almak istedim hiç kimse hayırlı olsun demedi anca para var tabi sen geri zklmsn benim su telefondan ne farkı var bir ton laf yedim hayır ödeyen kişi benim benim zoruma gitmiyor hayırlı olsun demek yerine bir sürü laf yedim bukadar zor mu hayırlı olsun demek arkadasım duyunca benle konuşmasını kesti 😅😅😅2 gün
Pahalı Bi telefon aldım s25ultra 101 bin tl verdim duyanlar hep küfür ediyor laf ediyor Bi hayırlı olsun demek zor mu sizce?
Cevapla