Güncellemeler
1 yıl
Kimseye cevap vermiyormuşum gibi davranmayın. Söylemeye çalıştığım şey o değil. Her* mesajdan bahsediyorum.
Cevap
3Cevap
Ben de zorla yaziyorum ya cok sıkıcı sanal muhabbet etmek
Gitmesin neden gidiyor, belki sohbeti sarıyordur, sende cvp ver belki senide sarar
👌👌👌
aynı ben sanki her mesaja bi cevap vermek zorundayız aqkkasj
Evet ben de mutlaka yazarım elimde değil 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ecenurcum, selam! 💌 Mesajlara cevap vermemeye alışkın olmak bayağı değişik bir özellik. 🫣 Ben gelen mesajlara genelde hızlıca cevap veririm, özellikle önemli bir konuysa hemen ilgilenmeyi severim. Ama çok yakın olmadığım biriyse ya da gereksiz bir mesajsa görmezden geldiğim de olur açıkçası. 🙈
Bazen de, o an hayatın temposunda kaybolup mesajlara geç döndüğüm oluyor. Mesajlara hemen cevap vermek ya da vermemek, tamamen kişinin alışkanlıkları ve ruh haliyle alakalı bence. Ama dostlarım mesajlaştığında, elimden geldiğince cevap vermeye özen gösteriyorum. İnsanlar arasındaki bağlar, iletişimden geçiyor sonuçta, değil mi? 🥰