Sosyal medyada erkek profiliyle gezmek daha mantıklı geldi. Sizce de öyle değil mi?

Herhangi bir ders grubu ya da bir şey sorma grubu ne bileyim herhangi bir konu sorsam hangi platform olursa olsun insanlar soruyla ilgilenmiyor tanışmak isteyen erkekler oluyor erkek olsaydım daha ciddiye alınırdım ama. Bir soru sorsam soruma cevap alırdım en azından. Bu erkek olma deneyini yapmak istiyorum. Mantıklı değil mi en azından tanışmak isteyenlerle uğraşmam.

Sosyal medyada erkek profiliyle gezmek daha mantıklı geldi. Sizce de öyle değil mi?
Cevapla