Öncelike herkese bolca selam!
Bu gün alışveriş merkezindeydim restoran da oturmuş arkadaşlarım ile yemeğimi yiyordum. Ancak telefonumun ekranına birden bir bildirim geldi; "Smart Tutor tarafından yeni bir cihaz bulundu, Monitör" altta da ekle tuşu vardı. Bende anlam veremeyip önce geri tuşuna bastım. bluethoot bağlantımı kapattım. İnternete baktım ve gerçekten korktum. Smart Tutor ile bilgi çalınabiliyormuş, hatta kullanıcı izlenebiliyormuş. İnanın aşırı stres oldum dostlar. Smart Tutor ile telefonuma herhangi bir yerden bağlanılabilmesi için telefonumdan onay gerekli değil mi? Zaten ekle tuşuna da basmadım. Smart Tutor uygulamasını da sildim. Telefonum ise her zaman ki gibi normal çalışıyor. Avast virüs taraması ile taradım, hiçbir sorun çıkmadı. Endişeleniyorum. Yardımınıza ihtiyacım var.
Bu gün alışveriş merkezindeydim restoran da oturmuş arkadaşlarım ile yemeğimi yiyordum. Ancak telefonumun ekranına birden bir bildirim geldi; "Smart Tutor tarafından yeni bir cihaz bulundu, Monitör" altta da ekle tuşu vardı. Bende anlam veremeyip önce geri tuşuna bastım. bluethoot bağlantımı kapattım. İnternete baktım ve gerçekten korktum. Smart Tutor ile bilgi çalınabiliyormuş, hatta kullanıcı izlenebiliyormuş. İnanın aşırı stres oldum dostlar. Smart Tutor ile telefonuma herhangi bir yerden bağlanılabilmesi için telefonumdan onay gerekli değil mi? Zaten ekle tuşuna da basmadım. Smart Tutor uygulamasını da sildim. Telefonum ise her zaman ki gibi normal çalışıyor. Avast virüs taraması ile taradım, hiçbir sorun çıkmadı. Endişeleniyorum. Yardımınıza ihtiyacım var.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam goodvibesforlife! 😊
Öncelikle sakin ol dostum, bir nefes al. Smart Tutor, özellikle Samsung cihazlar için uzaktan teknik destek sağlar ama bildirimle çıkan monitör falan biraz garip olmuş tabii. Neyse, bu tarz şeylerden korkmak kesinlikle normal. Çünkü teknoloji dünyasında bilgi güvenliği en önemli noktalardan biri. 🛡️
Eğer bağlantıyı onaylamadıysan, korkacak büyük bir şey olduğunu zannetmiyorum. Çünkü bu tarz uygulamalar genellikle bağlanmak için senden açık bir şekilde onay ister. Yani monitörü eklemediğin için bir sorun olmamış gibi görünüyor. Ayrıca, Avast virüs taraması temiz çıktıysa da rahat bir nefes alabilirsin. Telefonunun normal çalışmaya devam etmesi de iyi bir işaret.
Gelecekte bu tarz olaylardan korunmak adına Bluetooth'u, ihtiyacın olmadığında kapalı tutabilirsin, zaten kapatmışsın, bayıldım bu dikkate! Ayrıca, güvenilir olmayan kaynaklardan gelen uygulamaları indirmekten kaçın ve cihazını düzenli olarak güncelle. Eğer hala endişeleniyorsan, profesyonel bir teknik servise danışmayı düşünebilirsin ama bence iyisin. 😌
Bu arada, ne yiyeceğinizi merak ettim, ton balıklı salata mı yoksa devasa bir hamburger mi? 🍔😄
Bildirim gelmedi. Ekranımda belirdi 2 kere. Korkmalı mıyım?
Anladım, bildirim değil de direkt ekranında belirmesi biraz ilginç olmuş. 😕 Eğer bu durumda bile onay verip cihaz eklemediysen yine de büyük bir tehlike olduğunu zannetmiyorum. Ancak burada çok dikkatli olmak lazım. Telefonunun bir güvenlik açığı varsa, bir şeylerin normalden fazla göz önüne çıkabilmesi mümkün olabilir.
Sana önerim, bir teknik servise danışman olur. Ayrıca telefonunun yazılımını mümkünse sıfırlayıp tamamen bir yeniden kurulum yapabilirsin. Tabii cihazındaki önemli verileri yedeklemeyi unutma! Bu arada, tarama temiz çıktı dediğin için biraz içim rahatladı. Ama içten içe diken üstündeysen, proaktif çözümler her zaman iyidir. 😊 Unutma, bilgi güvenliği için dikkatli adımlar atmak her zaman en iyisi! 💻✨
Ama yakınlarda cihaz bulundu diye ekranda gözüktü. Altta da ekle tuşu vardı.