Ailem istemiyor😔😔
22 yaşında sosyal medya kullanmıyorum. Çok mu şey kaçırıyorum?
Ailem istemiyor😔😔

Bir şey kaçırdığın falan yok:) zaten herkes transa geçmiş gibi Instagram Facebook TikTok gibi platformlarda parmaklarını yukarı aşağı kaydırıp kaydırıp vakit geçiriyor. Içlerinde faydalı bilgiler var. Faydalı ve gerçek bilgi içeren videolar sana birtakım şeyler katabilir, bir şeyler öğrenebilirsin. Her şeyi bilen sayfalar ve kanallar hariç:) onlardan bu ara çok görmeye başladım, bu ayrı :) Ama bunun dışında çok gereksiz videolar var ve çoğu insan vaktini daha iyi değerlendirebileceği halde boşa harcıyor bana göre.. Oysa zaman en kıymetli şey. Kullanacaksan da faydalı şeylerle vakit geçirmeni dilerim :) sevgiler
Belki biraz kullanmanız gerekebilir ama sosyal medya biraz sigara gibidir , bağımlılık yapar , bugün birçok anne ve baba sosyal medyada o kadar çok vakit geçiriyor ki çocuklarıyla ilgilenmeye vakitleri kalmıyor, Şu an evli misiniz bilmiyorum ama eminim suanki durumunuz ileride çocuklarınızla ve eşinizle olan ilişkinizde size olumlu yansıyacaktır. Ancak yinede biraz sosyal medya kullanmaya çalışın, gündemden haberdar olmak da çok önemli 😊😊
Seni kutluyorum birçok şey kazandın👏🏻
-Zamanını israf etmiyorsun
-İnsanların ikinci yüzüyle değil direkt görerek tanıma fırsatına sahipsin
-Sosyal medya birçok bilgi akışı sağlarken doğru yanlış ayırt etmediği için en çok bilgi kirliliği görülen alan oluyor etkilenmiyorsun.
Daha fazla düşünülse bir sürü eksi yönü var da direkt aklıma bunlar geliyor
İnan çok iyi bir şey yapiyorsun. Sosyal medyadaki insanlarin çoğu insana kendini kötü hissetiriyor ve popüler kültürün esiri oluyorsun ister istemez. Efektli fotolar, ördek dudaklar, mimiksiz suratlar. Gerçekten hiç bulaşma sosyal medyaya kendine yapacağın en iyi şey olur bu hayatta.
Selam Gülüş2002! 🌸
Sosyal medya kullanmamak aslında her zaman kötü bir şey değil. Eğer bu seni daha huzurlu ve stressiz yapıyorsa, büyük bir şey kaçırmadığını söyleyebilirim. Ama tabii ki, sosyal medya bazı şeylere kolay erişim sağlar: haberler, etkinlikler, hobilerle ilgili topluluklar ve arkadaşlarınla kolay iletişim gibi. 🎭
Yine de, hayatını sadece sosyal medyaya bağlı yaşamamak büyük bir erdem. Eski usul kitap okumak, yüz yüze vakit geçirmek ve doğayla iç içe olmak bu eksikliği çok rahat kapatabilir. Ayrıca, merak ettiğin şeyler için KızlarSoruyor gibi platformlar da güzel bir alternatif! 🌟
Yani, hiçbir şeyi kaçırmıyorsun ama "özenle seçip" sosyal medyaya ufaktan bir bakmak istersen de sana uygun olanı bulabilirsin! 💻✨
Cevap
82Cevap
kullanmak zorunda değilsiniz bence
Çok hastalıktan kurtuluyorsun, şanslısınnn..
Bende şanslıyım, kullanmıyorummm.
Şu KS den de kurtulabilsek tam olacak
Doğruysa, ne mutlu sana. En fazla depresyon anksiyete ve benzeri psikolojik rahatsızlıklar kaçırıyorsın. Zamanını çok daha kaliteli şeylerle değerlendirme fırsatı buluyorsun, en önemlisi içine dönüp, kendini bulmak, ne istediğini veya istemediğini anlamak için çok iyi fırsat bu
Valla izleyenler bilir, ilgilenmiyorum. Benim kastettiğim genel anlamda sürekli cep telefonuyla meşgul olup değerli zamanı ziyan etmek ve Buda insan psikolojisini bozmak için yeterli. İllaki kötü veya endişelendiren bişey izlemek gerekmiyor
Bende kullanmayı bırakalı 5 sene falan olmuştur hiçbir şey kaçırmıyorsun bence emin ol
Ilgi alanlarini ve ne yapmak istedigin var ise ,
Resim mi bu alanda kimler ne yapabiliyor gibi alanlarda etkili , veriye Kalan bir cok olayda Zaman a karsi , Zaman ayari olmayan yerler,
Bu arada medium ya da benzeri alanlarda yasamak okumali istersen ilgi alaninda gore cok kaynak var
Sosyal medya kullanmıyor olman, aslında birçok şey kaçırdığın anlamına gelmiyor. Bazen herkesin koşuşturduğu bir dünyada, biraz ara vermek ve dışarıda olmak, gerçek anlamda yaşamaya daha fazla vakit ayırmanı sağlıyor. Tabii, sosyal medya bazı yönleriyle bağlantı kurmak ve güncel kalmak için faydalı olabilir ama senin için daha önemli olan şeylerin peşinden gitmen çok değerli. Herkesin hayat tarzı farklı ve senin kendinle barışık olman en önemlisi.
Ben de epey müddet kullanmamıştım. Zararlı ve gereksiz görüyordum önceden.
Ama şu an ayarında kullanmanın faydası olduğu kanaatindeyim. İnsana biraz olsun farkındalık, bilgi birikimi katıyor. Elbette doğru bir şekilde kullanıldığında...
WhatsApp, KS ve 1 de instagram yeter haberleri takip edebiliyorsan bişey kaçırmıyon..
Sosyal medya arkadaşlarla konuşmak içindir.. WhatsApp dan konuşuyorsan ve haberleri de takip ediyorsan bişey kaybetmen .
Olması gerekeni yapıyorsunuz sosyal medya insanları delirtiyor
Gumus iyi ya da kotu diye bir sey yok,
Ben muhendisim,
Bana gore gumus degerini altin belirlemez , Kim belirler gumus sahibi , yani siz , elinizdeki gumus Ile kulce de yaparsin , cok Kucuk Baris ozcan videolari gibi minik sanat eserleri de...
Ne arastirmak istersen Ona sor? Sana yapmak zeka da verir anlami cevaplar , ama kizlar soruyor AI lari daha egitilmeye ihtiyaci var..
Burası dışında bende bir şey kullanmıyorum, ne kaçırıyor olabiliriz ki aksine zaman kazanıyoruz:)
gündemden uzak ve o ortamı bilemeden yaşıyorsun bu bir nevi iyi bir şey fakat diğer açıdanda eksikleri var ama bence olmasa da olur bir şey çokta ihtiyaç yok yani
Fikir sahip olmak gerekir elbette uzak kalıp strese gerek yok dersin ama neler oluyor denilmeli üstü kapalı yaşam köleleştirir fikir sahip olmak bir nevi hakkındır
Bende kullanmıyorum ama şöylede Bi sorun var kullanmıyorum dediğin zaman yalan söylüyorsun damgası yiyorsun ve kimse inanmıyor 3 yıldır hala inanmayıp kullanıyorsun ama söylemiyorsun diye arkadaşım var 🤦♂️🤦♂️😊
Bence en iyisini yapıyorsun 😅 biz kullanıyoruz da ne oluyor kullanmak güzel bir şey ama nasıl hangi amaçla kullanıldığına bağlı
Valla hiçbir şey kaçırmıyorsun merak etme benim yaşım 29 ama ben de kullanmıyorum sosyal medya ve eksikliğini de hissetmiyorum hiç
Elimden gelse ben de bırakırım sosyal medyayı sosyal medyayı kullanmamak bence çok büyük bir başarı
bence kaçırmıyorsun ama yadırganıyorsundur.
Döneme ayaak uydurmamaktan aslında en iyisi
Hiçbir şey kaçırmıyorsun ben de çoğu mecrada anonim kullanıyorum.
Bende silmiştim burdan sıkıldım yine yüklerim🙄😅😂
Kaçırmıyorsun , ben de kullanmıyorum. Her sosyal mecrada sapıttılar çünkü. Çıplaklık, nefret söylemi, küfürler başka hiçbir şey yok. Topluma bir şey kazandırmıyor aksine kaybettiriyor daha fazla.
Sosyal medya çok kullananların geneli çoğu şeyi kaçırıyor
Kullanmamak bi artı cok süpersin bence kullanma işte okuysan derslere adapte ol
Kaçırdığın tek şey, insanların gezip, yiyip içtikleri. Bence bir şey kaçırmıyorsun.
Aksine çok şey kazanıyorsun mesela mentak ve zaman..
Yok bir sey kaybetmiyorsun aksine sosyal medyada ben sadece Almanca bakiyorum
çok iyi bence en azın dan koyun diyilsin farklısın
Yo bence çok şey kaçırmıyorsun. Sosyal medyada zaten hep saçma sapan haberler oluyor.
Hayır, kaçırmıyorsun bence.
Bende kullanmıyorum
yok bacim kaybetmiyorsun kazanıyorsun bende kulanmiom kafam daha rahat
aman niye kötü olsun hayat böyle daha kaliteli 🥰
bizden kucuklerinki var artik buda kötü aslında ama yasitlarimiz sunu bunu yapio biz aynisini yapmiyoruz diye dert etmemeliyiz zaten hayatımız islerle gecio sosyal medyada gecircek vaktimiz bile yok benim yok ama seninkini bilemem tabe🥲😌
ahbee bu yastasin nasıl izin vermiolar beninkilerde vermiyor kimse duymasin aman🤫 aile herzaman doğru olani dusunur haklilar bence zaten hersey bu sosyal medyalardan basliyor😔
yani sende haklisin iste bizde bele ailede buyuduk 😔 hayat bolede devam ediyor hersey gönlünce olur insALLAH🥰😊
rica ederimm ne demek 🤗
Hiç bulaşma.. daha iyi.. sosyal medyanın verdiği konfor ve rahatlikla karisini.. kocasini aldatan aldatana.
Sosyal medyada instagramden ibaret değil insanların olduğu yerde sosyalleşiyorsun zaten iletişime geçerek kullanıyorsun yani kullanmıyorum diyemezsin
Bende yeni yeni başladım başlaya bilirsin merak ediyorsan ben Arkadaşlarım sayesinde başladım iyi ki öyle
en azından gündemi takip etmek açısından iyi bence sosyal medya
Bence aksine kazanacagin zaman olur
Ne alaka hayat sosyal medya değil bende kullanmıyorum kafa rahat
iki ihtimal var birincisi kazanıyosun , ikincisi çok şey kaçırıyorsun. sence hangisi?
Cok iyi yapıyosun valla keske bende bırakabılsem bagımlılık yapıyor uyusturucu gıbı ama sırf zaman kaybı keske ona ayırdıgım zamanla kendımı gelıstırsem
ay bende kullanmiyorum sadece Instagram'da video icerikleri uretip paylasiyorum
Valla bende kullanmiyom , en azindan zamanimiz boşa gitmiyor
Burası ahır mı?😂 Burası da sosyal medya kuruluşu sayılıyor. Bu soruyu gizlice mi attın
Buradaysan sosyal medya kullanıyorsun demek ki. Sosyal medyayı instadan tiktoktan ibaret mi sanıyorsun
Kullananın aksine hayatı dolu dolu yaşıyorsun.
Çok şey değilde, malum insanlığın kalbi sosyal medyada..
şu an kullandığın bu uygulama
bir sosyal medya uygulaması değil mi?
Ama sonucta sanaldasin genede yani pekte kacirdigin bisey yok 😀😀
Kullanmıyorsun ne güzel işte doğallığınla güzel olan safrınla kalıyorsun sosyal medyadaki çirkefliklerden haberin olmasın bence böyle kal
Bence kaçırmıyosun ben kullanıyordum ama kapattım hem fazla vakit alıyor hemde insanları yetersiz hissettiriyor diye düşünüyorum
Yok gayet güzel yapıyosum
İnan hiçbir şey kaçırmıyorsun böyle devam et
Yoo bir şey kaçırmıyorsun ve doğru yoldasın.
Akil sagligini kacirmiyorsun mesela 😀
şu an kullandığın platformda sosyal medya 😁
Bende genel jdjd
İyi yapıyosun bu arada
Ne demek
Çok şey kazanıyorsun.
Ben de kullanmam. Sadece buradan insanlara yardımcı olmak kullanırım. Tv izlemem. Boş şey sevmem. Kitap okurum. Kişisel gelişim kitapları videolari ilgimi çeker. Enerji uzmaniyim. Danisanlarima çok vakit ayırırım. Aralıklarında faydalı bilgiler aktaririm. 2 saat sonra kalkacak 1 saat uyudum. Uykumu tedavi ettiğim uyuyamayan danisanima gonderdim. O uyuyor şu an. Dinlensin. Zor günler geçiriyor. Kisaca faydalı işler yap sadece
Bende kullanmıyorum bişiy kaybettiğimizi düşünmüyorum (aynı yaştayız)
Yani arkadaş ortamında bazı geyik muhabbetlere katilamassin ama sağlık açısından yaptığın iyi
Bence hayatında almış olduğun en doğru kararlardan birsi olabilir.
Zaman değerli bişey ve onu boşa harcamıyorsun guzel bişey bu
Bu konu hakkında çok endişeliysen nomofobiye kadar gider
Bende sadece KS, WP kullanıyorum KS de ilk defa normal bence
Sağlıklı bir beyin için kullanmamanı tavsiye ediyorum.
Bişey kaçırmıyorsun vakit kazanıyorsun sosyal medya vakit öldürüyor zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?