• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
İnternet & Teknoloji

22 yaşında sosyal medya kullanmıyorum. Çok mu şey kaçırıyorum?

Gülüş2002
Gülüş2002 Takip Et
Xper 6 Yaş: 24
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
713
Yapay Zekaya Sor
22 yaşında sosyal medya kullanmıyorum. Çok mu şey kaçırıyorum?
Güncellemeler
1 yıl
Bana kalsa bende kullanmak isterim
Ailem istemiyor😔😔
22 yaşında sosyal medya kullanmıyorum. Çok mu şey kaçırıyorum?
Cevapla
Sosyal Medya Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
21 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Silhouettee
    Silhouettee Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    1 yıl

    Bir şey kaçırdığın falan yok:) zaten herkes transa geçmiş gibi Instagram Facebook TikTok gibi platformlarda parmaklarını yukarı aşağı kaydırıp kaydırıp vakit geçiriyor. Içlerinde faydalı bilgiler var. Faydalı ve gerçek bilgi içeren videolar sana birtakım şeyler katabilir, bir şeyler öğrenebilirsin. Her şeyi bilen sayfalar ve kanallar hariç:) onlardan bu ara çok görmeye başladım, bu ayrı :) Ama bunun dışında çok gereksiz videolar var ve çoğu insan vaktini daha iyi değerlendirebileceği halde boşa harcıyor bana göre.. Oysa zaman en kıymetli şey. Kullanacaksan da faydalı şeylerle vakit geçirmeni dilerim :) sevgiler

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • 13579umut
    13579umut Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 102%
    1 yıl

    Belki biraz kullanmanız gerekebilir ama sosyal medya biraz sigara gibidir , bağımlılık yapar , bugün birçok anne ve baba sosyal medyada o kadar çok vakit geçiriyor ki çocuklarıyla ilgilenmeye vakitleri kalmıyor, Şu an evli misiniz bilmiyorum ama eminim suanki durumunuz ileride çocuklarınızla ve eşinizle olan ilişkinizde size olumlu yansıyacaktır. Ancak yinede biraz sosyal medya kullanmaya çalışın, gündemden haberdar olmak da çok önemli 😊😊

    0
    0 Yorumla
  • Viçori53
    Viçori53 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Seni kutluyorum birçok şey kazandın👏🏻
    -Zamanını israf etmiyorsun
    -İnsanların ikinci yüzüyle değil direkt görerek tanıma fırsatına sahipsin
    -Sosyal medya birçok bilgi akışı sağlarken doğru yanlış ayırt etmediği için en çok bilgi kirliliği görülen alan oluyor etkilenmiyorsun.

    Daha fazla düşünülse bir sürü eksi yönü var da direkt aklıma bunlar geliyor

    2
    0 Yorumla
  • Bilinen1i
    Bilinen1i Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    İnan çok iyi bir şey yapiyorsun. Sosyal medyadaki insanlarin çoğu insana kendini kötü hissetiriyor ve popüler kültürün esiri oluyorsun ister istemez. Efektli fotolar, ördek dudaklar, mimiksiz suratlar. Gerçekten hiç bulaşma sosyal medyaya kendine yapacağın en iyi şey olur bu hayatta.

    1
    3 Yorumla
    • Adamkng
      Adamkng
      1 yıl

      Neden kendini kiyasliyorsun Ki :))

      Yorumla
    • Bilinen1i
      Bilinen1i
      1 yıl

      @Adamkng nasıl yani¿

      Yorumla
    • RidvanB90
      RidvanB90
      1 yıl

      @Adamkng sen neden maydonoz oluyosun ki mesela

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Dijital Zeka
Dijital Zeka Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Selam Gülüş2002! 🌸

    Sosyal medya kullanmamak aslında her zaman kötü bir şey değil. Eğer bu seni daha huzurlu ve stressiz yapıyorsa, büyük bir şey kaçırmadığını söyleyebilirim. Ama tabii ki, sosyal medya bazı şeylere kolay erişim sağlar: haberler, etkinlikler, hobilerle ilgili topluluklar ve arkadaşlarınla kolay iletişim gibi. 🎭

    Yine de, hayatını sadece sosyal medyaya bağlı yaşamamak büyük bir erdem. Eski usul kitap okumak, yüz yüze vakit geçirmek ve doğayla iç içe olmak bu eksikliği çok rahat kapatabilir. Ayrıca, merak ettiğin şeyler için KızlarSoruyor gibi platformlar da güzel bir alternatif! 🌟

    Yani, hiçbir şeyi kaçırmıyorsun ama "özenle seçip" sosyal medyaya ufaktan bir bakmak istersen de sana uygun olanı bulabilirsin! 💻✨

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

78

Cevap

82

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.

    kullanmak zorunda değilsiniz bence

    0
    0 Yorumla
  • Tunçsoyer
    Tunçsoyer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 98%
    1 yıl

    Çok hastalıktan kurtuluyorsun, şanslısınnn..
    Bende şanslıyım, kullanmıyorummm.
    Şu KS den de kurtulabilsek tam olacak

    3
    4 Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      Tesekkur ederim
      KS mi😀 burası iyi ya

      Yorumla
    • Tunçsoyer
      Tunçsoyer
      1 yıl

      Yani beklentine bağlı olarak iyi diyebiliriz tabi.. Ama kıraathane olarak ciddiye almadan vakit geçirmelik biyer sadece.
      Bazıları ciddi sorular soruyup ciddi cevaplar bekliyor ona şaşırıyorum 😅

      Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      Benim sorumda ciddi sordum ama😁

      Yorumla
    • Tunçsoyer
      Tunçsoyer
      1 yıl

      🙈🙈🙈
      Şey ya
      Sözüm mevlisten dışarı 😂😂😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    1 yıl

    Doğruysa, ne mutlu sana. En fazla depresyon anksiyete ve benzeri psikolojik rahatsızlıklar kaçırıyorsın. Zamanını çok daha kaliteli şeylerle değerlendirme fırsatı buluyorsun, en önemlisi içine dönüp, kendini bulmak, ne istediğini veya istemediğini anlamak için çok iyi fırsat bu

    2
    3 Yorumla
    • Adamkng
      Adamkng
      1 yıl

      Depresyon ( kiyaslamadan ) anksiyeti yine ayni ve psikolojik olaylar , izlememen gereken seyleri jzlersen olur...
      Sonuc ne istedigini bilmiyor isen , ne oldugunu da bilemezsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Valla izleyenler bilir, ilgilenmiyorum. Benim kastettiğim genel anlamda sürekli cep telefonuyla meşgul olup değerli zamanı ziyan etmek ve Buda insan psikolojisini bozmak için yeterli. İllaki kötü veya endişelendiren bişey izlemek gerekmiyor

      Yorumla
    • Adamkng
      Adamkng
      1 yıl

      Kutupanede var , Kumar da , ? Ne istedigini bilmek gerek 😋

      Yorumla
  • haşinama
    haşinama Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 313 cevap paylaştı.

    Bende kullanmayı bırakalı 5 sene falan olmuştur hiçbir şey kaçırmıyorsun bence emin ol

    3
    3 Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • haşinama
      haşinama
      1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
    • Adamkng
      Adamkng
      1 yıl

      Ilgi alanlarini ve ne yapmak istedigin var ise ,
      Resim mi bu alanda kimler ne yapabiliyor gibi alanlarda etkili , veriye Kalan bir cok olayda Zaman a karsi , Zaman ayari olmayan yerler,
      Bu arada medium ya da benzeri alanlarda yasamak okumali istersen ilgi alaninda gore cok kaynak var

      Yorumla
  • Ayhan67
    Ayhan67 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 628 cevap paylaştı.

    Sosyal medya kullanmıyor olman, aslında birçok şey kaçırdığın anlamına gelmiyor. Bazen herkesin koşuşturduğu bir dünyada, biraz ara vermek ve dışarıda olmak, gerçek anlamda yaşamaya daha fazla vakit ayırmanı sağlıyor. Tabii, sosyal medya bazı yönleriyle bağlantı kurmak ve güncel kalmak için faydalı olabilir ama senin için daha önemli olan şeylerin peşinden gitmen çok değerli. Herkesin hayat tarzı farklı ve senin kendinle barışık olman en önemlisi.

    1
    0 Yorumla
  • kadifemsihayaller
    kadifemsihayaller Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Ben de epey müddet kullanmamıştım. Zararlı ve gereksiz görüyordum önceden.
    Ama şu an ayarında kullanmanın faydası olduğu kanaatindeyim. İnsana biraz olsun farkındalık, bilgi birikimi katıyor. Elbette doğru bir şekilde kullanıldığında...

    1
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 754 cevap paylaştı.

    WhatsApp, KS ve 1 de instagram yeter haberleri takip edebiliyorsan bişey kaçırmıyon..

    Sosyal medya arkadaşlarla konuşmak içindir.. WhatsApp dan konuşuyorsan ve haberleri de takip ediyorsan bişey kaybetmen .

    1
    0 Yorumla
  • seanfey u
    seanfey Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 919 cevap paylaştı.

    Olması gerekeni yapıyorsunuz sosyal medya insanları delirtiyor

    1
    4 Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      Kullanmıyor olmam kötü degilmi yani

      Yorumla
    • seanfey u
      seanfey
      1 yıl

      Niye kötü olsun böyle devam edin kafanız rahat olur 👍

      Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • Adamkng
      Adamkng
      1 yıl

      Gumus iyi ya da kotu diye bir sey yok,
      Ben muhendisim,
      Bana gore gumus degerini altin belirlemez , Kim belirler gumus sahibi , yani siz , elinizdeki gumus Ile kulce de yaparsin , cok Kucuk Baris ozcan videolari gibi minik sanat eserleri de...
      Ne arastirmak istersen Ona sor? Sana yapmak zeka da verir anlami cevaplar , ama kizlar soruyor AI lari daha egitilmeye ihtiyaci var..

      Yorumla
  • Lavınıaaa_1903
    Lavınıaaa_1903 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl

    Burası dışında bende bir şey kullanmıyorum, ne kaçırıyor olabiliriz ki aksine zaman kazanıyoruz:)

    3
    0 Yorumla
  • yaswinxss
    yaswinxss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    gündemden uzak ve o ortamı bilemeden yaşıyorsun bu bir nevi iyi bir şey fakat diğer açıdanda eksikleri var ama bence olmasa da olur bir şey çokta ihtiyaç yok yani

    1
    0 Yorumla
  • a101kekspr
    a101kekspr Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    Fikir sahip olmak gerekir elbette uzak kalıp strese gerek yok dersin ama neler oluyor denilmeli üstü kapalı yaşam köleleştirir fikir sahip olmak bir nevi hakkındır

    1
    0 Yorumla
  • frankejstan013
    frankejstan013 Takip Et
    Master Yaş: 104 , eic 45%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 769 cevap paylaştı.

    Bende kullanmıyorum ama şöylede Bi sorun var kullanmıyorum dediğin zaman yalan söylüyorsun damgası yiyorsun ve kimse inanmıyor 3 yıldır hala inanmayıp kullanıyorsun ama söylemiyorsun diye arkadaşım var 🤦‍♂️🤦‍♂️😊

    1
    0 Yorumla
  • Cod2009
    Cod2009 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Bence en iyisini yapıyorsun 😅 biz kullanıyoruz da ne oluyor kullanmak güzel bir şey ama nasıl hangi amaçla kullanıldığına bağlı

    1
    0 Yorumla
  • Nslem
    Nslem Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Valla hiçbir şey kaçırmıyorsun merak etme benim yaşım 29 ama ben de kullanmıyorum sosyal medya ve eksikliğini de hissetmiyorum hiç

    1
    0 Yorumla
  • meraklı4226
    meraklı4226 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 98%
    1 yıl

    Elimden gelse ben de bırakırım sosyal medyayı sosyal medyayı kullanmamak bence çok büyük bir başarı

    2
    0 Yorumla
  • SAblaK
    SAblaK Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 42%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    bence kaçırmıyorsun ama yadırganıyorsundur.
    Döneme ayaak uydurmamaktan aslında en iyisi

    1
    0 Yorumla
  • blairathy
    blairathy Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Hiçbir şey kaçırmıyorsun ben de çoğu mecrada anonim kullanıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Vvjbgjnv
    Vvjbgjnv Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Bende silmiştim burdan sıkıldım yine yüklerim🙄😅😂

    1
    0 Yorumla
  • Hicran16
    Hicran16 Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 99%
    1 yıl

    Kaçırmıyorsun , ben de kullanmıyorum. Her sosyal mecrada sapıttılar çünkü. Çıplaklık, nefret söylemi, küfürler başka hiçbir şey yok. Topluma bir şey kazandırmıyor aksine kaybettiriyor daha fazla.

    1
    0 Yorumla
  • unknowBuğra
    unknowBuğra Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Sosyal medya çok kullananların geneli çoğu şeyi kaçırıyor

    1
    0 Yorumla
  • Belin35
    Belin35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Kullanmamak bi artı cok süpersin bence kullanma işte okuysan derslere adapte ol

    1
    0 Yorumla
  • saçmabirkişilik
    saçmabirkişilik Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 81%
    1 yıl

    Kaçırdığın tek şey, insanların gezip, yiyip içtikleri. Bence bir şey kaçırmıyorsun.

    1
    0 Yorumla
  • magaramdamutluyum
    magaramdamutluyum Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Aksine çok şey kazanıyorsun mesela mentak ve zaman..

    1
    0 Yorumla
  • Gokkhan209
    Gokkhan209 Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 50%
    1 yıl

    Yok bir sey kaybetmiyorsun aksine sosyal medyada ben sadece Almanca bakiyorum

    1
    0 Yorumla
  • yaralıdavsan
    yaralıdavsan Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    çok iyi bence en azın dan koyun diyilsin farklısın

    1
    0 Yorumla
  • MelikeÇaytak
    MelikeÇaytak Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 95%
    1 yıl

    Yo bence çok şey kaçırmıyorsun. Sosyal medyada zaten hep saçma sapan haberler oluyor.

    1
    0 Yorumla
  • BirkadınBirçocuk
    BirkadınBirçocuk Takip Et
    Guru Yaş: 102 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır, kaçırmıyorsun bence.
    Bende kullanmıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Yeniuyeyimbilader
    Yeniuyeyimbilader Takip Et
    Xper 2 Yaş: 20
    1 yıl

    yok bacim kaybetmiyorsun kazanıyorsun bende kulanmiom kafam daha rahat

    3
    10 Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      Kötü değil yani

      Yorumla
    • Yeniuyeyimbilader
      Yeniuyeyimbilader
      1 yıl

      aman niye kötü olsun hayat böyle daha kaliteli 🥰

      Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      Yasitlarimin olunca insan kendini kötü hissediyor😔

      Yorumla
    • Yeniuyeyimbilader
      Yeniuyeyimbilader
      1 yıl

      bizden kucuklerinki var artik buda kötü aslında ama yasitlarimiz sunu bunu yapio biz aynisini yapmiyoruz diye dert etmemeliyiz zaten hayatımız islerle gecio sosyal medyada gecircek vaktimiz bile yok benim yok ama seninkini bilemem tabe🥲😌

      Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      Yasitlarimizin yaptığını yapamıyoruz diye dememistim bana ailem izin vermiyor kullanmama o yuzden😔

      Yorumla
    • Yeniuyeyimbilader
      Yeniuyeyimbilader
      1 yıl

      ahbee bu yastasin nasıl izin vermiolar beninkilerde vermiyor kimse duymasin aman🤫 aile herzaman doğru olani dusunur haklilar bence zaten hersey bu sosyal medyalardan basliyor😔

      Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      Çok bir şey istemiyorum ki 😔bende 2 fotoğraf paylasam 2 güzel söz akranlarinin olunca insan kötü hissediyor

      Yorumla
    • Yeniuyeyimbilader
      Yeniuyeyimbilader
      1 yıl

      yani sende haklisin iste bizde bele ailede buyuduk 😔 hayat bolede devam ediyor hersey gönlünce olur insALLAH🥰😊

      Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      Amin inşallah teşekkür ederim sağolun🙏🙏

      Yorumla
    • Yeniuyeyimbilader
      Yeniuyeyimbilader
      1 yıl

      rica ederimm ne demek 🤗

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Hiç bulaşma.. daha iyi.. sosyal medyanın verdiği konfor ve rahatlikla karisini.. kocasini aldatan aldatana.

    1
    0 Yorumla
  • PERIII144
    PERIII144 Takip Et
    Yoda Yaş: 126 , eic 100%
    1 yıl

    Sosyal medyada instagramden ibaret değil insanların olduğu yerde sosyalleşiyorsun zaten iletişime geçerek kullanıyorsun yani kullanmıyorum diyemezsin

    0
    0 Yorumla
  • aytenlikaadın
    aytenlikaadın Takip Et
    Bilge Yaş: 125 , eic 99%
    1 yıl

    Bende yeni yeni başladım başlaya bilirsin merak ediyorsan ben Arkadaşlarım sayesinde başladım iyi ki öyle

    0
    0 Yorumla
  • zirkonn
    zirkonn Takip Et
    Master Yaş: 39
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    en azından gündemi takip etmek açısından iyi bence sosyal medya

    1
    0 Yorumla
  • Mlekkko
    Mlekkko Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 96%
    1 yıl

    Bence aksine kazanacagin zaman olur

    3
    4 Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      Yasitlarimin olunca insan kendini kötü hissediyor sadece yoksa sorun yok

      Yorumla
    • Mlekkko
      Mlekkko
      1 yıl

      Bende bir ara bıraktim kullanmayı ve emin ol ki sadece üç beş saçma sapan şeylerden habersiz oluyosun yani pek bir ifade etmiyor bence sosyal medya

      Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      Olmasada olur diyorsunuz yani

      Yorumla
    • Mlekkko
      Mlekkko
      1 yıl

      Öyle

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Ne alaka hayat sosyal medya değil bende kullanmıyorum kafa rahat

    1
    0 Yorumla
  • VuR-KaN
    VuR-KaN Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    iki ihtimal var birincisi kazanıyosun , ikincisi çok şey kaçırıyorsun. sence hangisi?

    1
    0 Yorumla
  • Sevdakby35
    Sevdakby35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20
    1 yıl

    Cok iyi yapıyosun valla keske bende bırakabılsem bagımlılık yapıyor uyusturucu gıbı ama sırf zaman kaybı keske ona ayırdıgım zamanla kendımı gelıstırsem

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    ay bende kullanmiyorum sadece Instagram'da video icerikleri uretip paylasiyorum

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Valla bende kullanmiyom , en azindan zamanimiz boşa gitmiyor

    1
    0 Yorumla
  • Herkesböyle
    Herkesböyle Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Burası ahır mı?😂 Burası da sosyal medya kuruluşu sayılıyor. Bu soruyu gizlice mi attın

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Buradaysan sosyal medya kullanıyorsun demek ki. Sosyal medyayı instadan tiktoktan ibaret mi sanıyorsun

    2
    0 Yorumla
  • AbdullahAydemir
    AbdullahAydemir Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    1 yıl

    Kullananın aksine hayatı dolu dolu yaşıyorsun.

    0
    0 Yorumla
  • reeLkullanıcı
    reeLkullanıcı Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 97%
    1 yıl

    Çok şey değilde, malum insanlığın kalbi sosyal medyada..

    0
    0 Yorumla
  • VolkanCansın
    VolkanCansın Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44 , eic 100%
    1 yıl

    şu an kullandığın bu uygulama
    bir sosyal medya uygulaması değil mi?

    0
    0 Yorumla
  • ArzuHannn
    ArzuHannn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 96%
    1 yıl

    Ama sonucta sanaldasin genede yani pekte kacirdigin bisey yok 😀😀

    0
    0 Yorumla
  • sendekiben123
    sendekiben123 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46
    1 yıl

    Kullanmıyorsun ne güzel işte doğallığınla güzel olan safrınla kalıyorsun sosyal medyadaki çirkefliklerden haberin olmasın bence böyle kal

    1
    0 Yorumla
  • Psikopanda
    Psikopanda Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    1 yıl

    Bence kaçırmıyosun ben kullanıyordum ama kapattım hem fazla vakit alıyor hemde insanları yetersiz hissettiriyor diye düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • SorryImnotreadyyet
    SorryImnotreadyyet Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 802 cevap paylaştı.

    Yok gayet güzel yapıyosum

    1
    1 Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      Sağolun teşekkürler

      Yorumla
  • Furkanjfk
    Furkanjfk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    İnan hiçbir şey kaçırmıyorsun böyle devam et

    1
    1 Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      Teşekkür ederim ☺

      Yorumla
  • HzFloki
    HzFloki Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 95%
    1 yıl

    Yoo bir şey kaçırmıyorsun ve doğru yoldasın.

    1
    2 Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      Arkadaşlarıma ozeniyorum sadece😔

      Yorumla
    • HzFloki
      HzFloki
      1 yıl

      Diğer bir çok sosyal medya platformu zaman kaybı inan champ.

      Yorumla
  • Beyazby
    Beyazby Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Akil sagligini kacirmiyorsun mesela 😀

    1
    3 Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      Kullananların akıl sağlığı yerinde degilmi demek istediniz😁

      Yorumla
    • Beyazby
      Beyazby
      1 yıl

      Saglikli bireyler akil sagligini bozabir
      Dikkat 🙂

      Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      ☺uyarı amaçlı diyorsunuz

      Yorumla
  • turkishrock
    turkishrock Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 97%
    1 yıl

    şu an kullandığın platformda sosyal medya 😁

    1
    5 Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      Sosyal medya derken facebook instagramdan bahsetmistim

      Yorumla
    • turkishrock
      turkishrock
      1 yıl

      Bende genel jdjd

      Yorumla
    • turkishrock
      turkishrock
      1 yıl

      İyi yapıyosun bu arada

      Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      Sağolun ☺

      Yorumla
    • turkishrock
      turkishrock
      1 yıl

      Ne demek

      Yorumla
  • Bdostlar
    Bdostlar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 100%
    1 yıl

    Çok şey kazanıyorsun.

    1
    4 Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      Ciddi misiniz dalga felanmi geçiyorsunuz

      Yorumla
    • Bdostlar
      Bdostlar
      1 yıl

      Ben de kullanmam. Sadece buradan insanlara yardımcı olmak kullanırım. Tv izlemem. Boş şey sevmem. Kitap okurum. Kişisel gelişim kitapları videolari ilgimi çeker. Enerji uzmaniyim. Danisanlarima çok vakit ayırırım. Aralıklarında faydalı bilgiler aktaririm. 2 saat sonra kalkacak 1 saat uyudum. Uykumu tedavi ettiğim uyuyamayan danisanima gonderdim. O uyuyor şu an. Dinlensin. Zor günler geçiriyor. Kisaca faydalı işler yap sadece

      Yorumla
    • Bdostlar
      Bdostlar
      1 yıl

      Enerjiyi istediğim yere gonderirim. Uyku aşk vs. İstersem kendime uyku yuklerim ama uyumak yerine bir kaç kişiye faydam dokunsun istedim

      Yorumla
    • Gülüş2002
      Gülüş2002
      1 yıl

      Sağolun teşekkürler zaman ayırdığınız için☺

      Yorumla
  • Gamze0986
    Gamze0986 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    1 yıl

    Bende kullanmıyorum bişiy kaybettiğimizi düşünmüyorum (aynı yaştayız)

    2
    0 Yorumla
  • Öylesinebirkizistey
    Öylesinebirkizistey Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    1 yıl

    Yani arkadaş ortamında bazı geyik muhabbetlere katilamassin ama sağlık açısından yaptığın iyi

    1
    0 Yorumla
  • Pekine
    Pekine Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    1 yıl

    Bence hayatında almış olduğun en doğru kararlardan birsi olabilir.

    1
    0 Yorumla
  • milenaj0
    milenaj0 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    1 yıl

    Zaman değerli bişey ve onu boşa harcamıyorsun guzel bişey bu

    1
    0 Yorumla
  • Ladylovess
    Ladylovess Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    1 yıl

    Bu konu hakkında çok endişeliysen nomofobiye kadar gider

    1
    0 Yorumla
  • Esuraa
    Esuraa Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    1 yıl

    Bende sadece KS, WP kullanıyorum KS de ilk defa normal bence

    1
    0 Yorumla
  • sinirsizateist
    sinirsizateist Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    1 yıl

    Sağlıklı bir beyin için kullanmamanı tavsiye ediyorum.

    1
    0 Yorumla
  • dalavation
    dalavation Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    1 yıl

    Bişey kaçırmıyorsun vakit kazanıyorsun sosyal medya vakit öldürüyor zaten

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (100)
Devamını Gör(145)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > 22 yaşında sosyal medya kullanmıyorum. Çok mu şey kaçırıyorum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

3 yıldır sosyal medya kullanmıyorum? 5 cevap verildi
Senelerdir sosyal medya kullanmıyorum sizce açmalı mıyım? 2 cevap verildi
1 yıldır sosyal medya kullanmıyorum? 15 cevap verildi
Zaman geçmiyor sosyal medya kullanmıyorum nasıl geçer? 7 cevap verildi
Sosyal medya kullanmıyorum, sizce neler kaçırıp neler kazanıyorum? 14 cevap verildi
Sosyal medya kullanmıyorum. Sosyal medya kullanmamak geri kafalılık mı? 49 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨